تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلفات انتخاباتی در سامانه «مردم ناظر» بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آغاز انتخابات و پس از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی سامانه «مردم ناظر» در راستای ثبت شکایت‌های مردمی و نظارت بیشتر بر تبلیغات کاندیداها راه اندازی شد و در طول مدت تبلیغات انتخاباتی گزارش‌های مردمی از تخلفات ایجاد شده در انتخابات را ثبت و به مسئولان مربوطه ارائه کرده است. 

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مطلبی را در حساب توییتری خود با اشاره به سامانه «مردم ناظر» منتشر کرده است. 

کدخدایی در توییتر نوشت:

"در سامانه مردم ناظر گزارش‌های مردمی از تخلفات در امر انتخابات دریافت کرده‌ایم. مواردی که قابلیت پیگیری داشته و همراه با مستندات متقنی توسط گزارشگران ارائه شده، جهت بررسی و اقدامات قانونی لازم ارجاع شده است.
نتایج بررسی به اطلاع مردم می‌رسد. "

تخلفات انتخاباتی در سامانه مردم ناظر ثبت و بررسی خواهد شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلفات انتخاباتی در سامانه «مردم ناظر» بررسی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..