تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه بخاطر «ایران» پای صندوق رأی می‌آییم

حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از بارزترین نمادهای مشارکت سیاسی محسوب می شود و به معنای مقبولیت و مشروعیت نظام حاکم می باشد. هر چه میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، این پیام غیرمستقیم را می رساند که مقبولیت حکومت توسط  مردم افزایش پیدا کرده است. 

اما انتخابات مجلس یازدهم از اهمیت و حساسیت ویژه‌تری برخوردار است. چند اتفاق مهمی که در این یک سال رخ داده است، مانند سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک، شهادت سپهبد سلیمانی حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر ایشان و انتقام سخت سپاه از آمریکایی‌ها، نگاه جهان را به سمت انتخابات سوق داده است. 

از سوی دیگر ما با تحریم های حداکثری و پرفشار آمریکا مواجه هستیم و آثار آن را در کم شدن درآمدها، تورم و بودجه قابل مشاهده است. در این شرایط، آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی با تبلیغات زیاد، سیاه‌نمایی، افزایش فشار و سخت تر کردن شرایط، می خواهند مردم را نسبت به انقلاب و حکومت دلسرد کنند. 

تا به امروز ملت ایران با حضور و مشارکت در انتخابات، راهپیمایی ها و مسائل مهم سیاسی، هوشمندی و حمایت خود را از انقلاب اسلامی و حاکمیت آن را اثبات کرده اند و این پیام را به گوش جهان و اهل استکبار رسانیده اند که فشارهای بیرونی و زورگویی های آنان در پشتیبانی و اراده ملت عظیم جمهوری اسلامی ایران تاثیری ندارد. حال که دوباره به ایستگاه انتخابات دیگری رسیده ایم، همه برای ایران پای صندوق های رای می آییم و مهر و وطن دوستی‌مان را پیش چشم دنیا به نمایش می گذاریم. 

* عضو حزب موتلفه اسلامی

۲۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه بخاطر «ایران» پای صندوق رأی می‌آییم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..