تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی شرکت‌های خصوصی داخلی برای ارائه خدمات ماهواره‌ای

اعلام آمادگی شرکت‌های خصوصی داخلی برای ارائه خدمات ماهواره‌ایبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس توییتی که مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر کرد، از جلسات مختلف با شرکت‌های خصوصی توانمند داخلی و اعلام آمادگی آن‌ها برای همکاری در حوزه ماهواره خبر داد.

معاون وزیر ارتباطات برای ثمربخش بودن همکاری بخش دولتی با بخش خصوصی در این زمینه ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به نقشه تجزیه شده ایران بر گردن ⁧#مهناز_افشار

در ادامه توییت منتشر شده توسط براری را مشاهده می‌کنید:

" طی این هفته جلسات بسیار خوبی با شرکت‌های خصوصی توانمند داخلی داشتم و خوشحالم که آن‌ها برای حضور و نقش‌آفرینی در عرصه منظومه‌های ماهواره‌ای و ارائه خدمات ماهواره‌ای، همزمان با ظهور و رشد این فناوری در دنیا اعلام آمادگی کرده‌اند و امیدوارم هر چه زودتر شاهد نتایج مثمر ثمر آن باشیم. "

اعلام آمادگی شرکت‌های خصوصی داخلی برای ارائه خدمات ماهواره‌ای

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی شرکت‌های خصوصی داخلی برای ارائه خدمات ماهواره‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..