تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویشکا آسایش و مادرش تا کودکی شبنم و مریم سیاه و سفید (۸۹۳)

ویشکا آسایش بازیگر سینمای ایرانی در یک خانواده هنری متو.لد شده و دومین و آخرین فرزند خانواده بود و خواهرش از او بزرگتر می باشد و همیشه با وی رابطه خوبی داشته است تا جایی که در سن ۹ سالگی با هم تصمیم به مهاجرت می گیرند. در ادامه عکس های از ویشکا آسایش و مادرش را در niksalehi  مشاهده کنید

عکس های ویشکا آسایش و مادرش

ویشکا آسایش متولد ۱۶ آبان ۱۳۵۱ در تهران بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد از یک خانواده هنری وارد این عرصه شده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از ویشکا آسایش , سانیا سالاری , شبنم قلی خانی , دریا مرادی دشت , زهرا اویسی , نگین صدق گویا , هلیا امامی , آرام جعفری , مریم معصومی , ترانه علیدوستی , آناهیتا همتی , رزیتا غفاری , سحر زکریا , بهنوش بختیاری , منوچهر هادی , لیندا کیانی , فرشته حسینی , سارا خوئینی ها , بابک جهانبخش و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

ویشکا آسایش : بهترین مامان دنیا ❤️ بچه که بودم سر بوسیدن مامانم با خواهرم کشتى میگرفتم که بعد از من نره مامانم رو ببوسه چون نمیخواستم بوسم از رو صورتش پاک بشه???????? پ ن: حالا بگین “میس آنا” معلم کدوماتون بوده؟

ویشکا آسایش و مادرشویشکا آسایش و مادرش ویشکا آسایش و مادرش ویشکا آسایش و مادرشویشکا آسایش و مادرش ویشکا آسایش و مادرش آنا و پسرش در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

سانیا سالاری : الهه ی عزیز امشب من رو به دیدن نمایشش دعوت کرد …نمایش:شک

سانیا سالاریسانیا سالاری سانیا سالاری

شبنم قلی خانی :اون موقع ها روز اول عید ، لباس عیدو که تنم میکردن انگار یه باری از رو دوشم برداشته میشد خیالم راحت میشد بعد از یک ماه که لباس تو کمد رو هی نگاه میکردم بالاخره تنم کرده بودم و به آرزوم رسیده بودم اما حالا چی؟؟ سال نو نزدیکه ولی دل و دماغی نمونده برامون ????میدونم، اما یه چیزی که میخواستم بگم اینه که ماها که بچه کوچیک داریم جریانمون فرق میکنه بچه هامون گناهی نکردن اگه ما دل و دماغ نداریم به خدا بهترین خاطرات همه ما مربوط به همون دوران بچگیمونه پس پدر مادرای مهربون بیاین نقش آدم شاد و خوشحال رو بازی کنیم تماشاگر این نمایش فقط بچه هامونن برای اینکه اونام خاطرات خوبی رو داشته باشن مثل قدیمای خودمون♥️ چاره ایی نیست جز شادی ، حتی مصنوعیش???? کیا اینجا بچه دارن؟؟؟

شبنم قلی خانیشبنم قلی خانی کودکی شبنم قلی خانی

دریا مرادی دشت : ????????????واااای من عاشق این قابمون شدم…اینکه ببینی یه بخشی از خاطرات شیرینت انقدر قشنگ و با سلیقه روی دیوار خونت جا خوش کرده خیلی لذتبخشه… ????به نظرم توی این دنیایی که همش ناراحتمون میکنه همچین چیزایی میتونه قلبمون رو گرم کنه❤️

دریا مرادی دشتدریا مرادی دشت دریا مرادی دشت

زهرا اویسی : هیچ وقت به خاطر حرف مردم زندگیتو خراب نکن… دهن این مردم همیشه بازه… پولدار که باشى میگن دزده ساده که باشى میگن بدبخته زیاد گردش برى میگن وله تو خونه باشى میگن افسردس شوخ که باشى میشى سبک سنگین که باشى میشى مغرور خوشگل که باشى میگن مورد داره مرامت مردونه باشه میگن داره دون میپاشه…

به خودت نرسی میگن بی ریخت چه اعتماد به نفسی داره ، آرایش کنی میگن ،اوه چه خبره خودتو کشتی با لوازم آرایش …و …و…و….!!!!
پس بذار هر چى که میخوان بگن،خداى توست که باید تو رو قضاوت کنه و بس ، خودت باش و برای خودت زندگی کن و لحظاتت رو سرشار از عشق و امید کن ، گرم باش و سراسر خورشید ، بخند و بخندان که زندگی یعنی همین.

زهرا اویسیزهرا اویسی زهرا اویسی

نگین صدق گویا :  سپیده عزیزم با یک دنیا هنر????????????

نگین صدق گویانگین صدق گویا نگین صدق گویا و دوستش

هلیا امامی : once upon a time in hollywood ….

هلیا امامیهلیا امامی هلیا امامی

آرام جعفری : …به وقت نگاه تو..

آرام جعفریآرام جعفری آرام جعفری

مریم معصومی : من کنون

از آن همه ماجرا

فقط یک چیز یاد دارم و

یک چیز از خاطرم نرفته و

آن هم عشق توست… #فروغ_فرخزاد

مریم معصومیمریم معصومی مریم معصومی

ترانه علیدوستی :  رفیقم، #بهاره_هدایت …

ترانه علیدوستیترانه علیدوستی ترانه علیدوستی

آناهیتا همتی : چهل روز گذشت. غمی در استخوانم می گدازد.

آناهیتا همتیآناهیتا همتی آناهیتا همتی

رزیتا غفاری : زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست. خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.  ژاله اصفهانی._سینمائی “حکم جلب”

رزیتا غفاریرزیتا غفاری رزیتا غفاری

سحر زکریا : چهل روز گذشت ، در خانه من چه غریبانه هموطنانم میروند، و ما چه زود از یاد میبریمشان، گاه از خودم خجا لت میکشم ، که نامم انسان است????????????

سحر زکریاسحر زکریا سحر زکریا

بهنوش بختیاری : یه عکس قدیمی

بهنوش بختیاریبهنوش بختیاری بهنوش بختیاری

منوچهر هادی : ❤️ کلیسای دم از زاویه ای دیگر. کنار رود زیبای راین. ششصد سال ساخت این عمارت طول کشیده و در سال ۱۸۸۰ به اتمام رسیده در طول ساخت چندین بار پروسه ساخت متوقف شده و یکبار این دوره توقف سیصد سال بوده.

منوچهر هادیمنوچهر هادی منوچهر هادی لیندا کیانیلیندا کیانی لیندا کیانی

فرشته حسینی : Illusion ☁️

فرشته حسینیفرشته حسینی فرشته حسینی

سارا خوئینی ها : به یادشان که هرگز نمیرود از یادمان ،شمعی افروختیم !چهل روز گذشت #فراموش_نمیکنیم ????????????✨

سارا خوئینی هاسارا خوئینی ها سارا خوئینی ها

بابک جهانبخش :  زندگی سخت است ???? اما من از آن سخت ترم ????

بابک جهانبخشبابک جهانبخش بابک جهانبخش

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

]}




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویشکا آسایش و مادرش تا کودکی شبنم و مریم سیاه و سفید (۸۹۳)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..