تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه 5G دو گوشی میان‌رده سامسونگ به آمریکا و چین محدود نمی‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ گوشی گلکسی A71 را دسامبر گذشته معرفی کرد و طبق گزارش‌های منتشر شده این شرکت در حال کار کردن روی نسخه 5G این دستگاه نیز هست. گفته می‌شود این نسخه در چین و آمریکا به فروش خواهد رسید. اما به تازگی گزارشی منتشر شده است که به ما خبر‌های تازه‌ای می‌دهد.

عرضه نسخه 5G گلکسی A71 در کشور‌های دیگر

همانطور که پیشتر ذکر کردیم در ابتدا قرار بود سامسونگ نسخه 5G این محصول خود را تنها در آمریکا و چین عرضه کند، اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از این شرکت، گلکسی A71 5G در خارج از این دو کشور نیز عرضه خواهد شد.

نسخه 5G دو گوشی میان‌رده سامسونگ به آمریکا و چین محدود نمی‌شود

کشورهای دیگری که به نسخه 5G میان‌رده‌های سامسونگ دسترسی خواهند داشت

سامسونگ در حال توسعه نسخه 5G گوشی گلکسی A71 با شماره مدل SM-A716B بوده که قرار است در خارج از آمریکا و چین به فروش برسد. هنوز مشخص نیست که کدام بازار‌ها به گوشی SM-A716B دسترسی خواهند داشت، اما ممکن است این دستگاه در استرالیا، نیوزیلند و چند کشور اروپایی به فروش برسد.

به علاوه گلکسی A71، سامسونگ همچنین در حال کار کردن روی یک نسخه 5G از گلکسی A51 است که هفته گذشته با پردازنده اگزینوس ۹۸۰ SoC، رم ۶ گیگابایتی و اندروید ۱۰ موفق به پشت سر گذاشتن آزمایش Geekbench شد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تصویر فاش شده از پنل پشتی گلکسی A11 

نسخه 5G دو گوشی میان‌رده سامسونگ به آمریکا و چین محدود نمی‌شود

هنوز هیچ حرفی از سوی سامسونگ درباره نسخه 5G آماده شده از گلکسی A51 و A71 منتشر نشده است، اما مطمئنا به زودی این اتفاق خواهد افتاد و ما بیشتر با این دو دستگاه آشنا می‌شویم. بعضی مواقع شرکت‌ها اطلاعات لازم برای یک محصول جدید را دیرتر از همیشه منتشر می‌کنند تا بتوانند کنجکاوی کاربران را بیشتر کنند؛ ممکن است سامسونگ این روش را برای اطلاع‌ رسانی درباره نسخه 5G دو گوشی گلکسی A51 و گلکسی A71 استفاده کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه 5G دو گوشی میان‌رده سامسونگ به آمریکا و چین محدود نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..