تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت عکاس هتاک در سینما ادامه دارد

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نوشین جعفری، عکاس سینما و تئاتر در ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ توسط ضابطان قضایی بازداشت شد. شنیده‌ها و اخبار غیررسمی حاکیست او در یک مهمانی در محله ولنجک دستگیر شد.

آخرین اخبار درباره پرونده جعفری به اینجا رسید که اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه گفت: فردی به لحاظ اهانتی که به حضرت سیدالشهدا (ع) و عزاداری کرده بود و تبلیغی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت، تحت تعقیب قرار گرفت. در بازرسی از اماکن و تجهیزات فنی مربوط به این شخص، یک سری مستندات جدید هم به دست آمد که دون شان افراد و اشخاص و حرفه‌های شاغل در جامعه است.

این عکاس سینما و تئاتر که چندی پیش به دلیل هتاکی به مقدسات در فضای مجازی و نیز مشارکت در برپایی مهمانی ویژه در سفارت انگلیس برای هنرمندان، توسط ضابطان قضایی دستگیر شده بود، در بی توجهی مسئولان فرهنگی باز هم در یک پروژه سینمایی حاضر می شود!

 این عکاس که به دلیل مواضع مغایر با اعتقادات دینی در زمان بازداشت مورد توجه برخی از سلبریتی های خاص و هنجارشکن قرار گرفته بود، در فیلم سینمایی «گیج‌ گاه» به عنوان عکاس فعالیت دارد.

اما اینکه چرا اجازه فعالیت به چنین فردی در فضای هنری داده می‌شود سوالی است که باید مسئولان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخگو باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت عکاس هتاک در سینما ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..