تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه میان کهکشانی از سروصدا زندگی کنیم؟

به گزارش خبرآنلاین، فیلم مستند «نویز» با حضور نادر مشایخی با موضوع محوری چگونگی زندگی میان کهکشانی از سروصدا به تهیه‌کنندگی پیام رفیعی و کارگردانی رضا سورانی آماده نمایش شد.

شخصیت محوری این مستند نادر مشایخی است که براساس نظریات «جان کی» نورپرداز صدا و موسیقی و تجربیات خود، ما را به درک جدیدی از سروصدا می رساند و مخاطبان را با مفهوم فرهنگ شنیداری به شیوه متفاوتی آشنا می‌کند.

شهرهای بزرگ امروز پر از سروصدا هستند و سوال اینجا است که آیا می توان همه صداها را  خاموش کرد؟ میان شنیدن یا گوش کردن صداها آیا تفاوتی وجود دارد و در مستند «نویز» تلاش شده به این ۲ پرسش بنیادی با حضور نادر مشایخی به عنوان یکی از برجسته‌ترین موسیقیدان معاصر ایران پاسخ داده شود.

مستند «نویز» به کارگردانی رضا سورانی و تهیه کنندگی پیام رفیعی تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه میان کهکشانی از سروصدا زندگی کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..