تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نت‌سنج پلاس» نظارت عمومی بر کیفیت خدمات اپراتور‌هاست

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه «نت سنج پلاس» هفته گذشته در راستای کنترل و نظارت بیشتر روی خدمات اپراتورها و خدمات اینترنتی کشور توسط محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد و رسما آغاز به کار کرد. 

در این سامانه که قرار است با مشارکت مردمی همراه باشد، بنا به گفته آذری جهرمی نیازمند نظرات و تجربیات مشترکین اینترنت است، تا ارزیابی از سرعت و کیفیت آنتن‌دهی اپراتورهای مختلف در محل زندگی خود داشته باشند و آن را در سامانه «نت سنج پلاس» ثبت کنند.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود با انتشار ویدیوئی از نظرات مردمی نسبت به کیفیت خدمات اپراتورها، نوشت:

" کیفیت خدمات که حق شماست و ما هم به نمایندگی از شما مسئول نظارت و کنترل کیفیت خدمات اپراتور‌ها هستیم. هیچ نظارتی به اندازه نظارت عمومی مردم موثر نیست، «نت‌سنج پلاس» همون نظارت عمومی است. به ما یاری بدید تا بتونیم از حقوق شما حفاظت کنیم. هم کیفیتتون رو ببینید و هم شکایتتون رو ثبت کنید، ما هم قول میدیم که پیگیری کنیم.

راستی! جدا از شوخی، برای بررسی کیفیت شبکه در برخی جا‌ها بویژه در ساختمان‌های بلند، از پهپاد استفاده می‌کنیم. به Netsanjplus.Ir سر بزنید، دوست داشتید از کیفیت اینترنت منطقه‌اتون در نت‌سنج پلاس اسکرین شات بگیرید، استوری کنید، نظرتون هم بنویسید و صفحه بنده رو‌منشن کنید، من هم نظر شما رو با دیگران به اشتراک میگذارم. "

«نت‌سنج پلاس» نظارت عمومی بر کیفیت خدمات اپراتور‌هاست

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نت‌سنج پلاس» نظارت عمومی بر کیفیت خدمات اپراتور‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..