تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه هولناک آتش گرفتن چرخ هواپیما در لحظه فرود

سقوط هواپیمابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هواپیمای مسافربری ترکی پگاسوس که از استانبول حرکت کرده بود، هنگام فرود در فرودگاه دوسلدورف آلمان با اتفاق نادری مواجه شد. این هواپیما با ۱۶۳ سرنشین در لحظه حساس فرود چرخ‌هایش آتش گرفت و فرود سخت و دلهره‌آوری را تجربه کرد.

این هواپیمای ترکیه‌ای حین آتش گرفتن چرخ‌ها، مدت کوتاهی را بر فراز فرودگاه چرخ می‌زند تا باند به طور کامل تخلیه شود و بتواند با احتمال خطر کمتری برای سایر مسافرها روی زمین فرود آید. پس از فرود این هواپیما در فرودگاه آلمان، مسافران آن یه سرعت از طریق اسلاید‌های اضطراری هواپیما تلخیه شدند و طبق اعلام دفتر فرماندار استانبول، هیچ مصدوم و کشته‌ای در این حادثه گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: 

لحظه فرود دلهره آور هواپیما روی باند فرودگاه

لحظه دلهره آور فرود هواپیما روی باند مه آلود

گفتنی است؛ در اوایل ماه جاری میلادی نیز هواپیمای دیگری از این شرکت هواپیمایی در فرودگاه شهر استانبول ترکیه دچار لغزش شده و باعث انحراف و لغو ده‌ها پرواز شده بود. تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این هواپیما چگونه از روی باند منحرف و به سمت علف‌های اطراف آن کشیده شده است.

در ادامه ویدئویی از هواپیمای حادثه دیده شرکت هواپیمایی پگاسوس را با جزئیات بیشتر مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه هولناک آتش گرفتن چرخ هواپیما در لحظه فرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..