تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار رییس قوه قضاییه با خانواده سردار سلیمانی و جانباختگان تشییع

به گزارش خبرآنلاین ازکرمان، حجت الاسلام و المسلمین رییسی ،رییس قوه قضاییه با حضور در بیت الزهرای کرمان خانه وقفی حاج قاسم سلیمانیبا خانواده سردار سلیمانی دیدار و گفتگو کرد.

او بعد از اتمام این دیدار  با خانواده جانباختگان حادثه روز تشییع در کرمان نیز در محل بیت الزهرای کرمان دیدار  کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی ،رییس قوه قضاییه در جمع خانواده جانباختگان حادثه تشییع با اشاره به اینکه تشییع کنندگان سردار سلیمانی هر قدمی که برداشته اند در مسیر خدا بوده است گفت : خداوند پاداش کسی را که در راه امام حسین (ع)  و در راه خدا بر می دارند ، می دهد.

او بااشاره به اینکه برخی از این بزرگوران با غسل شهادت به مراسم تشییع آمده بودند افزود: خانواده های شما احساس و ظیفه کردند تا در مراسم تشییع شرکت و  دشمنان را ناامید کنند که دچار حادثه شدند اما اجرشان با خدا هست.

رییس قوه قضاییه در ادامه با تشکر از حضور خانواده جانباختگان در این مراسم تصریح کرد : نسبت به این مسئله خاص از لحاظ اداری از طریق بنیاد شهید اقدام کنید اما حتما خواسته شما در زمینه شهادت را پیگیری در تهران نیز  می کنیم .

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار رییس قوه قضاییه با خانواده سردار سلیمانی و جانباختگان تشییع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..