تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویلموتس شکایت ایران را رد کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اختلاف فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس وارد مرحله شکایت شده و در حال حاضر هر دو طرف از هم شاکی هستند و مدعی دریافت غرامت شده‌اند. پس از این‌که مارک ویلموتس خواهان دریافت کل مبلغ قرارداد سه ساله‌اش از فدارسیون فوتبال شده بود، حالا خبر رسیده فدارسیون هم از ویلموتس به فیفا شکایت کرده و خواستار برگرداندن نیمی از دو میلیون یورویی شده که قبلا به سرمربی سابق تیم ملی پرداخت شده بود. از طرفی مارک ویلموتس هم بیکار نبوده و لایحه دفاعی‌اش را به فیفا فرستاده و به نوعی ادعای فدراسیون را رد کرده است. در حال حاضر مشخص نیست دادگاه چه زمانی برگزار می‌شود و باید بررسی‌های اولیه روی ادعای طرفین انجام شود.

255 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویلموتس شکایت ایران را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..