تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار فروش شگفت‌آور عنوان Resident Evil 2

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت کپ‌کام اخیرا اعلام کرد که عنوان بازسازی شده Resident Evil 2، که بیش از یک سال است از انتشار آن می‌گذرد، در سال ۲۰۱۹ موفق شده تا ۵.۸ میلیون نسخه را به فروش برساند. همچنین این شرکت اعلام کرد که ۱.۱ میلیون از این نسخه‌ها تنها در فصل آخر سال پیش به فروش رفته است. حالا منتقدین در کنار آن که این اثر را لایق چنین موفقیتی می‌دانند، معتقدند این پیشرفت یک تبلیغ بزرگ برای کل ژانر بازی‌های ترسناک است.

عنوان بازسازی شده از بازی جدیدتر پیشی گرفت

اخیرا یک تحلیلگر در حساب کاربری خود اعلام کرد که عنوان Resident Evil 2 در فروش از بازی Resident Evil 7 پیشی خواهد گرفت. هرچند که نسخه قبلی در حال حاضر ۷ میلیون نسخه را در سراسر دنیا به فروش رسانده، اما فروش شش میلیون نسخه این بازی بیش از ۲ سال به طول انجامید، کاری که Resident Evil 2 تنها در ۱ سال به ثمر رساند. با توجه به انتشار دو عنوان ترسناک بسیار موفق به صورت پیاپی می‌توان متوجه شد موفقیت عنوان Resident Evil 7 تاثیر بسیار زیادی در روش پیاده‌سازی و اجرای بازی جدید این شرکت داشته است. منابع خبری در ادامه اظهار داشته‌اند اگر شرکت کپ‌کام بتواند روند پیشرفت خود را به همین صورت طی کند، این می‌تواند موفقیت عنوان در حال ساخت Resident Evil 3 را نیز تضمین کند.

آمار فروش شگفت‌آور عنوان Resident Evil 2

لازم به ذکر است که تمامی عناوین خانواده Resident Evil تا به حال توانسته‌اند بیش از ۹۵ میلیون نسخه را به فروش برسانند. این امر باعث شد تا شرکت کپ‌کام مدتی پیش در یک بیانیه رسمی اعلام کند که موفقیت سری بازی‌های Devil May Cry و Resident Evil آن‌ها را تشویق کرده است تا بیشتر به ساخت بازی‌های مشابه و عناوین بازسازی شده بپردازند. این امر نه تنها به زمان و انرژی کمتری نیاز دارد بلکه باعث می‌شود طرفداران قدیمی‌تر برای تجربه دوباره خاطرات خود به سوی این عناوین بیایند. گفتنی است عنوان بازسازی شده Resident Evil 3 قرار است تا در تاریخ سوم آپریل سال جاری بر روی کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر شود.

بیشتر بخوانید: از بال‌های تاریک تا شتاب در شهر؛ بهترین بازی‌های ایرانی را بشناسید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار فروش شگفت‌آور عنوان Resident Evil 2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..