تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه وزیر خارجه قطر به سعودی‌ها در کنفرانس امنیتی مونیخ

 «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر روز شنبه درباره روند سازش میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی گفت که هم اکنون سال 2020 است و ما هنوز درباره اشغالگری اسرائیل صحبت می‌کنیم.

وی که در کنفرانس امنیتی مونیخ صحبت می‌کرد، افزود: «هم اکنون زمان آن فرا رسیده که فلسطینیان کشور خود را با پایتختی قدس شرقی داشته باشند.»

وزیر خارجه قطر با تاکید بر این موضوع که نیازمند توافق امنیتی برای منطقه خاورمیانه هستیم، گفت: «هرگونه روند صلح درباره فلسطینیان باید فراگیر و عادلانه و بر اساس راه حل دو دولت باشد.»

وزیر خارجه قطر در ادامه سخنانش با کنایه به سعودی‌ها نیز گفت: «مداخلات حکام ماجراجو، تبعات فاجعه‌باری دارد که خاورمیانه را در وضعیت درگیری دائمی قرار داده است.»

همچنین «یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان نیز در این کنفرانس درباره گفت‌وگوهای احتمالی میان ایران و آمریکا گفت که هنوز چیزی در این زمینه اتفاقی نیافتاده و پیامی برای انتقال میان ایران و آمریکا نداریم.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه وزیر خارجه قطر به سعودی‌ها در کنفرانس امنیتی مونیخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..