تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه و فروشگاه دائمی دست ساخته های دانش آموزی در بروجن افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان  ، نخستین نمایشگاه و فروشگاه دائمی دست ساخته های هنرمندان، هنرآموزان و هنرجویان چهارمحال و بختیاری در کانون آینده سازان بروجن افتتاح شد.
 
در این نمایشگاه دائمی آثار و تولیدات ۱۵۰ دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه آموزشگاه های های فنی و حرفه ای و کار و دانش در رشته های نگارگری، نقاشی، تذهیب، قلم زنی، خطاطی، چرم دوزی، بافتنی و... به نمایش درآمده است.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: براساس سیاست وزارت آموزش و پرورش و تا پایان برنامه ششم توسعه، ۵۰ درصد دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی هدایت می شوند.
 
فرحنار قائدامینی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری و در هدایت آموزشی دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی موفق عمل نشده، افزود: با شناسایی و شناخت استعدادهای مهارتی، هر دانش آموز به سمت و سوی استعداد مربوط به خود هدایت خواهد شد.
 
وی برپایی نمایشگاه و فروشگاه های دست ساخته های دانش آموزی را اقدامی ارزشمند در هدایت تحصیلی، نیازسنجی آموزشی و ایجاد زیرساخت رشته های مورد نیاز مرتبط با استعداد دانش آموزان عنوان کرد که در سایر نقاط استان نیز برپا خواهد شد.
 
گفتنی است علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به کانون آینده سازان بروجن واقع در بلوار مدرس مراجعه کنند .

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه و فروشگاه دائمی دست ساخته های دانش آموزی در بروجن افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..