تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زومیت برنامه نویس ارشد Net. استخدام می‌کند

زومیت، پرمخاطب‌ترین رسانه‌ی حوزه‌ی فناوری کشور، به‌منظور توسعه و بهبود زیرساخت خود برنامه‌نویس دات‌نت استخدام می‌کند. 

زومیت به‌منظور بهبود کدهای فعلی و توسعه‌ی هرچه‌بیشتر زیرساخت‌های نرم‌افزاری موردنیاز خود به‌دنبال جذب برنامه‌نویس ارشد دات‌نت است. این وب‌سایت به‌واسطه‌ی برخورداری از ۷/۲ میلیون بازدیدکننده‌ی ماهیانه پرمخاطب‌ترین رسانه‌ی فعال در حوزه‌ی فناوری کشور شناخته می‌شود و مجموعه‌‌ای بزرگ است که علاوه‌بر مجله‌ی اینترنتی، سرویس‌های متنوعی دراختیار کاربران قرار می‌دهد که هریک چندین میلیون مخاطب دارد. براین‌اساس، اعضای تیم فنی زومیت باید توانایی کار تیمی و انجام پروژه‌های بزرگ را داشته باشند. 

زومیت به‌عنوان مجموعه‌ای خلاق و پویا و نوآور فعالیت می‌کند که بسیاری از ایده‌های نوآورانه و جدید نیز برای اعتلای آن به‌کار گرفته می‌شود. همکاری با زومیت به‌معنای پیوستن به تیمی است که می‌توان با تلاش و پشتکار در آن پیشرفت کرد. آموزش و یادگیری مفاهیم جدید در تیم زومیت بسیار مهم است؛ به‌طوری‌که پیشرفت روزافزون اعضای تیم زومیت در گرو یادگیری مفاهیم جدید و به‌کاربستن این مهارت‌ها و نوآوری‌ها است. 

شرح وظایف برنامه‌نویس ارشد دات‌نت مسلط به کدنویسی در قالب ASP.Net MVC و زبان #C توانایی تحلیل مسائل و طراحی و ساخت لایه‌های نرم‌افزاری و ارائه‌ی راه‌حل‌های مناسب  کدنویسی بهینه و استفاده از راه‌حل‌هایی با بهترین بازده و عملکرد در ترافیک سنگین توانایی آزمایش کد نوشته‌شده از جنبه‌های مختلف ازطریق کدهای تست مانند NUnit و XUnit و MSTest توانایی یادگیری فناوری‌های روز دنیا و به‌کارگیری آن‌ها دانش کافی درزمینه‌ی MS SQL مزایای کار در زومیت بیمه‌ی تأمین اجتماعی حقوق و مزایای عالی کار روی پروژه‌های بزرگ محیط کاری شاداب و صمیمی مسیر شغلی مشخص و بلندمدت یادگیری و تجربه‌ی کاری فوق‌العاده به‌دلیل قرارگیری در یکی از بهترین تیم‌های فنی نرم‌افزاری

علاقه‌مندان برای همکاری با زومیت می‌توانند رزومه‌ی خود را با عنوان برنامه‌نویس دات‌نت به آدرس ایمیل job[@]zoomit.ir ارسال کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زومیت برنامه نویس ارشد Net. استخدام می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..