تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود تراکتور به رده دوم با برد پرگل مقابل سایپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه یادگارامام تبریز موفق شد با نتیجه 3-1 از سد تیم سایپا عبور کند.

در این مسابقه شاگردان ابراهیم صادقی ابتدا با گل دقیقه 7 محمدرضا سلیمانی از میزبان خود پیش افتادند اما سه گل اشکان دژاگه،احسان حاج صفی و رضا اسدی در دقایق 16،18 و 28 در همان نیمه اول کار را به سود تراکتور تمام کرد.

با این نتیجه قرمزهای تبریز با 37 امتیاز موقتا به رده دوم جدول رسیدند و سایپایی ها هم با 19 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماندند.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود تراکتور به رده دوم با برد پرگل مقابل سایپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..