تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعفای یک وزیر از کابینه جانسون

پایگاه مجله تایم گزارش شده که ظاهرا از ساجد جاوید خواسته شده بود که کل تیم مشاورانش را برای آنکه در شغل‌اش باقی بماند اخراج کند اما او به جای‌اش تصمیم به استعفا کرد. این استعفای ساجد جاوید از سمت وزیر دارایی به معنی متمرکزتر شدن بیشتر قدرت در دستان بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس است.

جانسون به جای وی، "ریشی سوناک" یک وزیر بی‌تجربه را به عنوان وزیر دارایی منصوب کرده است.

گزارش شده تیم مشاوران وزارت دارایی انگلیس اکنون قرار است با تیمی در دفتر نخست وزیر ادغام شود.

پیش از موج ترمیم کابینه بوریس جانسون در روز پنج‌شنبه برخی منابع دولتی به رسانه‌ها گفتند که دولت جانسون با تغییراتی جزئی روبه‌رو است اما استعفای جاوید این تلقی را تغییر داد.

ساجد جاوید پسر یک راننده اتوبوس پاکستانی است که در رده‌های حزب محافظه‌کار خودش را بالا کشید و قبلا نیز وزیر کشور بود، اما زمانی که جانسون ماه ژوییه نخست وزیر انگلیس شد او به عنوان وزیر دارایی محسوب شد.

312 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعفای یک وزیر از کابینه جانسون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..