تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود کندی کراش ساگا Candy Crush Saga 1.170.0.2 – بازی پازل کندی کراش ساگا

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،بازی کندی کراش ساگا یک عنوان پازل گونه حذف آب نبات‌های یک شکل است. این عنوان بدون شک از بهترین بازی‌های سبک Casual در مارکت گوگل است که بیش از ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون بار تعداد دانلود دارد. کندی کراش ساگا ساخت استودیوی قدرتمند King back in action است که با گرافیک خیره کننده خود یک بازی اعتیادآور شناخته می‌شود. در این بازی کاربران می‌بایست آب نبات‌ها و شکلات‌های همرنگ را کنار هم چیده و آن‌ها را از بین ببرید.

لازم به ذکر است که این بازی این بازی توانسته در بسیاری از فستیوال‌های بازی‌های دیجیتال برنده جایزه بهترین بازی‌های کودکانه شود. این عنوان ابتدا در سال ۲۰۱۲ برای صفحات وب عرضه شد و سپس با استقبال کاربران پس از مدتی برای تلفن‌های همراه نیز منتشر شد.

این بازی همچنین به عنوان یکی از موفق‌ترین نرم افزار‌های سرگرمی با پرداخت درون برنامه‌ای شناخته می‌شود. در حالی که کاربران می‌توانند به راحتی بدون پرداخت مبلغی از بازی لذت ببرند، اشخاصی که مایلند می‌توانند با پرداخت هزینه از قابلیت‌های متفاوت بهره ببرند.

دانلود کندی کراش ساگا Candy Crush Saga 1.170.0.2 – بازی پازل اندروید
برخی از ویژگی های اپلیکیشن کندی کراش ساگا :
گیم پلی اعتیاد آور قدرت یو پی اس هوشمند موانع منحصر به فرد: کیک ، شکلات ، یخ و غیره رابط کاربری مناسب و جلوه‌های زیبا  کاملا رایگان وجود بیش از چهارصد مرحله مختلف با افزایش میزان سختی

تصاویری از  محیط برنامه

 
 Instagram 9.5.5 Instagram 9.5.5 Instagram 9.5.5    

 • دانلود و مشخصات فایل


  دانلود برای اندروید        دانلود برای آی او اس

 

حجم: 98 مگابايت

نسخه: 1.170.0.2 

نوع فایل: apk برای اندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود کندی کراش ساگا Candy Crush Saga 1.170.0.2 – بازی پازل کندی کراش ساگا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..