تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایموجی‌های ترکیبی، قابلیت جدید کیبورد گوگل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کیبورد گوگل یکی از معروف‌ترین برنامه‌های این شرکت است که تقریبا همه کسانی که گوشی‌های اندرویدی دارند از آن استفاده می‌کنند. از ویژگی‌های بسیار خوب آن می‌توان به بروزرسانی‌های سریع، راحتی در استفاده و موارد این چنینی اشاره کرد.به تازگی خبر جدیدی از کیبورد گوگل منتشر شده است که از یک قابلیت بسیار جذاب به ما خبر می‌دهد. می‌توان گفت با این قابلیت گوگل می‌تواند جایگاه خود را بیش از پیش در بین کاربران خود باز کند.

قابلیت جدید Emoji Kitchen کیبورد گوگل

گوگل یک قابلیت جدید برای کیبورد (Gboard) خود در اندروید ارائه کرده است و آن چیزی نیست جز امکان استفاده از ایموجی‌ها قدیمی برای ساخت استیکرهای جدید. این غول فناوری به طور صحیح آن را Emoji Kitchen می‌نامد و این قابلیت از همین امروز برای کاربران اندرویدی روانه بازار می شود. اما متأسفانه، شما نمی توانید استیکرهای اختصاصی خود را ایجاد کرده و دو ایموجی که می خواهید را به هم پیوند بزنید. فقط باید امیدوار باشید که یکی از طراحانی که روی این پروژه کار می‌کنند به آنچه شما در ذهن دارید فکر کرده باشد.

ایموجی‌های ترکیبی، قابلیت جدید کیبورد گوگل

بیشتر بخوانید: ادغام پیام‌رسان گوگل با شماره‌گیر گلکسی S20

خوشبختانه نمونه‌هایی که تاکنون از این قابلیت جدید منتشر شده، امیدوارکننده هستند. برای مثال رباتی را در ادامه مشاهده می‌کنید که در حال نگاه کردن شما با حالتی عاجزانه است. یا حتی میمونی در این ایموجی‌ها وجود دارد که با کاکتوس ترکیب شده و یک استیکر عجیب اما جذاب را ساخته است.

ایموجی‌های ترکیبی، قابلیت جدید کیبورد گوگل

برای دیدن استیکرهای ساخته شده توسط طراحان گوگل ، به سادگی روی ایموجی ضربه بزنید و منتظر بمانید تا پیشنهادات در Gboard ظاهر شوند. وقتی این کار را کردید ، می توانید استیکری که بیشتر احساس شما را منتقل می‌کنند انتخاب و برای مخاطب خود ارسال کنید.ایموجی‌های ترکیبی، قابلیت جدید کیبورد گوگل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایموجی‌های ترکیبی، قابلیت جدید کیبورد گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..