تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک تولد زکی پور به علی کریمی/تشکر امیر عابدزاده از خداوند/عکسی زیبا از رضا عنایتی/عکس‌هایی زیبا و متفاوت از مهدی طارمی

.به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: عکس‌هایی زیبا از مسعود ریگی و حسن یزدانی/تشکر AFC از کاوه رضایی/جمله‌ای زیبا از مهدی عبدی 

در ادامه پست های اینستاگرامی ورزشکاران را در 24 ساعت گذشته مشاهده می‎کنید:

میلاد زکی پور مدافع تیم استقلال با انتشار عکسی از خود نوشت:

"هرگز فراموش نکن که کی همیشه پشتت بود و وقتی از هیچ کس انتظار نداشتی که کمکت کنه مثل‌ی برادر کمکت کرد، وقتی پیشمی هیچ سختی و حس نمیکنم برادر، تولدت مبارک بهترین خداا عمر با عزت بهت بده و از خداا میخوام همیشه تنت سلامت باشه"

.

امیر عابدزاده دروازه بان سابق تیم جوانان پرسپولیس تصویر نوشته ای را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:

"I Just Want To Thank God. No Requests, No complaints, Just Thankful To be Alive"

"امروز فقط می‌خوام خدارو شُکر کنم برای هدیه زندگی. شُکرگزارتم بدون هیچ خواسته‌ایی، بدون هیچ شکایتی، فقط شُکرت که زنده‌ام"

.

رضا عنایتی بازیکن سابق تیم استقلال عکسی زیبا را از خود منتشر کرد.

.

مهدی طارمی بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار عکسی از خود نوشت:

"خدایا شکرت
برای داشتن آرامش فقط باید آدمایی که حس خوبی بهت میدنو کنارت نگه داری"

.

.

.

.

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک تولد زکی پور به علی کریمی/تشکر امیر عابدزاده از خداوند/عکسی زیبا از رضا عنایتی/عکس‌هایی زیبا و متفاوت از مهدی طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..