تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




می 10 و می 10 پرو در مقایسه با دیگر پرچمداران

شیائومی ساعاتی پیش جدیدترین محصولات خود را با نام‌های می ۱۰ و می ۱۰ پرو معرفی کرد. این دو گوشی از جهاتی قوی‌ترین گوشی‌های حال حاضر جهان محسوب می‌شود.

شیائومی (Xiaomi) که از اولین مشتریان حسگرهای ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ بود، با به‌کارگیری این حسگر در می ۱۰ و می ۱۰ پرو قدرتمندترین گوشی موجود از لحاظ دوربین لقب گرفت؛ اما دوربین تنها یکی از برتری‌های پرچمدارهای جدید شرکت چینی نسبت به سایر رقبا محسوب می‌شود.

می ۱۰ که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند از نظر مشخصات هم‌رده‌ی محصولاتی چون آیفون ۱۱ پرو، هواوی میت ۳۰ و البته گلکسی اس ۲۰ قرار می‌گیرد. سامسونگ که خود تولیدکننده‌ی حسگرهای ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی است در گلکسی اس ۲۰ از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده است و هواوی نیز در میت ۳۰ دوربین سه‌گانه‌ی ۴۰/۸/۱۶ مگاپیکسلی را به‌کار برده است. اپل با ترکیب سه حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دست‌کم روی کاغذ ضعیف‌ترین دوربین را در این رده دارد.

لازم به ذکر است که هنوز در ابتدای سال ۲۰۲۰ قرار داریم و طبیعتا رقبای موجود، غیر از اس ۲۰، متعلق به سال گذشته هستند و برتری شیائومی در بسیاری از مشخصات می‌تواند موقت باشد.

شیائومی می ۱۰ پرو / xiaomi mi 10 pro

مقاله‌های مرتبط:

شیائومی پس از سامسونگ، دومین شرکتی است که محصولی با پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ رونمایی می‌کند. دو روز پیش، در جریان مراسم آنپکد، سامسونگ خانواده‌ی اس ۲۰ را با این پردازنده برای بازار آمریکا معرفی کرد. سایر رقبای موجود از نسل قبلی پردازنده‌های پرچم‌دار شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برند. هرچند پردازنده‌ی آیفون ۱۱ پرو، یعنی A13 Bionic نیز مانند اسنپدراگون ۸۶۵ از فناوری ساخت هفت نانومتر پلاس بهره می‌برد، باید دید هسته‌های پردازشی آن که بیشینه‌ی سرعت کمتری دارند، در انجام وظایف سنگین توانایی رقابت با جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام را دارند یا خیر.

در سوی دیگر، می ۱۰ پرو را می‌توان هم‌رده‌ی محصولاتی چون سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا از سال ۲۰۲۰ و آیفون ۱۱ پرو مکس اپل، میت ۳۰ پرو هواوی و گوگل پیکسل ۴ ایکس ال از سال ۲۰۱۹ دانست. 

شیائومی می ۱۰ / xiaomi mi 10

می ۱۰ پرو دیگر پرچم‌دار شیائومی باتوجه به قیمت ۷۱۵ دلاری آن رقیبی جدی برای گلکسی اس ۲۰ اولترا به حساب می‌آید، با وجود اینکه هر دو محصول یادشده در دوربین چهارگانه‌ی خود حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارند، وجود حسگر ۴۸ مگاپیکسلی از نوع تله‌فوتو با قدرت زوم اپتیکال ۱۰ برابری در اس ۲۰ اولترا مزیت بزرگی به حساب می‌آید. دو دستگاه یادشده با اختلاف بالاتر از سایر رقبا قرار می‌گیرند و پس از آن‌ها، میت ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه ۴۰ مگاپیکسلی در رده سوم قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است می ۱۰ پرو موفق شده است از DxO Mark امتیاز بی‌سابقه‌ی ۱۲۴ را دریافت کند و به این جهت می‌توان این گوشی را قدرتمندترین در دوربین لقب داد.

باتری

از لحاظ ظرفیت باتری، اس ۲۰ اولترا به لطف ابعاد بزرگتر باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در خود جای داده و از این حیث برترین است. پس از گوشی سامسونگ، هرچند می ۱۰ پرو با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با میت ۳۰ پرو در یک جایگاه قرار می‌گیرند؛ اما برخورداری از شارژ سریع خیره‌کننده‌ی ۶۵ وات، آن را به پرچمداری بی‌رقیب دراین‌زمینه تبدیل کرده است. پس از می ۱۰ پرو، اس ۲۰ اولترا با شارژ ۴۵ واتی و میت ۳۰ پرو با شارژ ۴۰ وات در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

شیائومی می ۱۰ / xiaomi mi 10

نکته‌ای که نباید از نظر دور نگه داشت اختلاف قیمت ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار گوشی‌های جدید و 5G شیائومی با نزدیک‌ترین رقبای آن‌ها است. نکته‌ای که همواره در فروش بالای شیائومی در کشورهایی مانند هند تأثیر به‌سزایی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «می 10 و می 10 پرو در مقایسه با دیگر پرچمداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..