تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




IBM برای ارتباط داخلی ۳۵۰ هزار کارمند خود، اسلک را انتخاب کرد

IBM به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیای فناوری، برای ارتباط داخلی کارمندانش از اسلک بهره می‌برد که بردی بزرگ برای آن محسوب می‌شود.

IBM برای ارتباط داخلی مجموعه‌ی ۳۵۰ هزار نفری از کارمندان خود، اسلک را انتخاب کرده است؛ انتخابی که یک برد بزرگ برای اسلک دربرابر مایکروسافت تیمز محسوب می‌شود. گزارش جدید بیزینس اینسایدر ادعا می‌کند IBM از مدت‌ها پیش استفاده از اسلک را آزمایش می‌کرد و اکنون به‌صورت رسمی آن را برای کارمندان خود عرضه می‌کند.

استفاده‌ی مجموعه‌ی عظیم کارمندان IBM از اسلک، آزمایش بزرگی برای این سرویس محسوب می‌شود. البته تیم‌های داخلی IBM از سال ۲۰۱۴ از سرویس چت مذکور استفاده کرده‌اند و ارتباط اسلک و IBM از آن زمان رشد کرده است. استورات باترفیلد، مدیرعامل اسلک در مصاحبه‌ای پیرامون خبر اخیر گفت:

استفاده‌ی همه‌جانبه از اسلک در IBM، بزرگ‌ترین مقیاس‌دهی ممکن برای ما بود. ما امروز می‌دانیم که اسلک در سازمان‌های بسیار بزرگ هم کارایی دارد.

مقاله‌های مرتبط:

به‌کارگیری گسترده‌ی اسلک در سازمان IBM، آن‌ها را به بزرگ‌ترین مشتری سرویس تبدیل می‌کند. البته اسلک می‌گوید IBM از مدت‌ها پیش بزرگ‌ترین مشتری سرویس بوده است. آن‌ها در سال‌های گذشته استفاده از سرویس‌های متنوع ارتباط داخلی این استارتاپ را افزایش داده‌اند.

اسلک در بیانیه‌ای به رسانه‌ها خبر از مجموعه‌ی کاربران IBM با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر داد که مدیران این شرکت تلاش می‌کنند تا سرویس مذکور را به همه‌ی آن‌ها ارائه کنند. چنین مقیاس‌دهی نسبت به آمار سال ۲۰۱۹ که آمار کاربران را در IBM بیش از ۱۶۵ هزار نفر بیان می‌کرد، رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. در آن زمان، اسلک به‌تازگی سرویس Enterprise Grid را معرفی کرده بود. هنوز مشخص نیست که آیا IBM از سرویس پولی استفاده می‌کند تا ترکیبی از سرویس‌های پولی و رایگان را در اختیار کارمندان خود خواهد گذاشت یا خیر.

تصمیم IBM یک هفته پس از کمپین تبلیغاتی جدید مایکروسافت برای سرویس تیمز منتشر شد. ردموندی‌ها با سرعت مناسبی اسلک را در بازار ارتباط داخل سازمانی تعقیب کردند و حتی در برخی آمارها آن‌ها را پشت سر گذاشتند. آخرین آمارها در سال گذشته ادعا می‌کردند که تیمز ماهانه ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد، درحالی‌که آمار اسلک به ۱۲ میلیون کاربر می‌رسد.

رقابت بین سرویس‌های پیام‌رسان داخل سازمانی اخیرا بسیار جدی‌تر شده است. مایکروسافت در بیانیه‌های متعدد اسلک را تحت فشار قرار می‌دهد و حتی ادعا می‌کند آ‌ن‌ها توانایی ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری مناسب ارتباط داخل سازمانی را ندارند. اسلک هم قبلا گفته بود که هیچ نگرانی از افزایش کاربران تیمز با بهره‌گیری از آفیس ۳۶۵ ندارد. آن‌ها حتی سال گذشته ردموندی‌ها را به دزدی ایده‌های تبلیغاتی متهم کردند. به‌هرحال خبر کنونی و انتخاب نهایی اسلک توسط IBM، رقابت دو شرکت را وارد فاز جدیدی می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «IBM برای ارتباط داخلی ۳۵۰ هزار کارمند خود، اسلک را انتخاب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..