تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۲۵۰ گروه جهادی در استان زنجان

به گزارش خبرآنلاین از کرمان ؛ فرهاد امندی بیان کرد، تشکیل و راه اندازی ۵۳ گروه جهادی با همکاری رده‌های بسیج سازندگی و اقشار مختلف اتفاق افتاده که این گروه‌های در عرصه‌های مختلف مناطق محروم اعم از سازندگی و زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت، آموزشی و مهارتی، مشاوره و علمی، کشاورزی و غیره  فعالیت و خدمات رسانی می‌کنند.

وی با تاکید براینکه در مجموع تعداد ۲۵۰ گروه جهادی در استان فعالیت دارند تصریح کرد: ۳۷۵ طرح محرومیت زدایی در حوزه احداث، تکمیل و مرمت مسکن محرومین و معلولین، آبرسانی شرب و کشاورزی، مدرسه، مسجد و غیره با همکاری بنیاد مسکن، کمیته امداد، بهزیستی و خیرین در زنجان اجرا شده است.

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان گروه‌های جهادی را بازوی اصلی بسیج سازندگی در اجرای این طرحها عنوان کرد و افزود: گروه‌های جهادی در مناطق محروم استان مخلصانه خدمات می‌دهند.

وی از ارائه ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مجریان و کارآفرینان طرحهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: این میزان اعتبار به ۵۲ طرح اتقصادی مقاومتی پرداخت شده است.

امندی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی استان در مواقع حوادث غیر مترقبه نیز فعالیت دارند ابراز کرد: در حوادث غیر مترقبه در مناطق سیل زده و زلزله زده کشور ۵۰ دستگاه ماشین آلات مهندسی، سنگین و سبک توسط تیپ ۳۶ و سپاه انصارالمهدی(عج) در مناطق مذکور ارسال شد و علاوه برآن نسبت به جمع آوری و اهدای کمکهای مردمی و خیرین به هموطنان مناطق سیل و زلزله نیز اقدام شد.

وی افزود: تعداد ۳۰ گروه جهادی از اقشار مختلف نیز امسال در مناطق هدف فعالیت و خدمات رسانی کردند.

رئیس بسیج سازندگی استان زنجان از تهیه و توزیع ۸۶۰ بسته کامل نوشت افزار در مناطق محروم استان را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی استان دانست و افزود: ۱۰ سری جهیزیه، یک هزار و ۸۰ سبد معیشتی و البسه با مساعدت خیرین، مردم و گروههای جهادی در بین نیازمندان توزیع شد.

وی از آغاز بکار فراخوان نخستین جشنواره بسیج سازندگی استان از روز دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۸ افزود: هم اکنون نیز فراخوان اولین جشنواره بسیج سازندگی استان در حال اجرا بوده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به کانالهای جشنواره در شبکه‌های اجتماعی به آدرس: jahadgaran_znj@ مراجعه کنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۲۵۰ گروه جهادی در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..