تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی حضور خود در MWC 2020 را تایید کرد

غول چینی گوشی‌های هوشمند، شیائومی، حضور خود را در نمایشگاه MWC 2020 باسلونا تأیید کرده و موارد احتیاط را نیز شرح داد.

درحالی‌که بسیاری از شرکت‌های فناوری رویدادهای خود را در نمایشگاه MWC به‌علت شیوع ویروس کورونا لغو کرده‌اند، شیائومی در بیانیه‌ای اعلام کرد که طبق برنامه قبلی خود عمل خواهد کرد. این شرکت در توییتی فهرستی از موارد احتیاطی خود را برای اطمینان از سلامت کارکنان و بازدیدکنندگان غرفه‌اش اعلام کرد.

برای ارائه‌ها در غرفه شیائومی، این شرکت از کارمندانی از دفاتر اروپایی خود استفاده خواهد کرد (پس از بررسی عدم وجود هیچ نشانه‌ای طی ۱۴ روز). تمامی دستگاه‌های در معرض نمایش نیز به‌طور مرتب براساس قوانین GSMA ضدعفونی خواهند شد.

مقاله‌های مرتبط:

برای کارکنان و مسئولان بالارده این شرکت که از چین به بارسلونا خواهند رفت، شیائومی از حضور ۱۴ روزه این افراد در خارج از چین پیش از حضور در نمایشگاه و بررسی وجود هیچ‌گونه نشانه‌ای اطمینان حاصل خواهد کرد.

شیائومی در نمایشگاه MWC 2020 از گوشی‌های هوشمند جدید و تعدادی دیگر از گجت‌های هوشمند خود در ۴ اسفند رونمایی خواهد کرد. این معرفی‌ها شامل عرضه جهانی شیائومی می ۱۰ پرو نیز می‌شود. گوشی شیائومی می ۱۰ و سایر گجت‌های جدید، در غرفه شیائومی از تاریخ ۵ تا ۸ اسفند، در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

پیام شیائومی به طرفداران و رسانه‌ها از این قرار است:

با ادامه گسترش کوروناویروس، ما می‌خواهیم به طرفداران، دوستان رسانه‌ای، همکاران و کاربران خود اعلام کنیم که سلامت و امنیت تمامی افراد اولویتی والا برای تمامی ما در شیائومی است.

همچنین، ما در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در بارسلونا طبق برنامه قبلی حضور خواهیم یافت و آخرین گوشی‌های هوشمند خود را به‌همراه دستگاه‌های هوشمند دیگر عرضه خواهیم کرد.

شیائومی به‌علت شیوع فعلی خود را موظف به رعایت تمامی معیارهای پیشنهادشده برای حفظ سلامتی کارکنان، طرفداران، دوستان رسانه‌ای و کاربران می‌داند که از سرتاسر جهان به دیدار ما می‌آیند.

از این رو، دستورالعمل‌هایی را در مراسم عرضه‌ی جهانی محصولاتمان در تاریخ ۴ اسفند و همچنین غرفه‌مان در MWC واقع در 3D10، هال ۳، Fira de Barcelona Gran Vía از ۵ تا ۸ اسفند رعایت خواهیم کرد.

ما اطمینان حاصل خواهیم کرد کارمندانی که از چین به ما ملحق  می‌شوند هیچ نشانه‌ای از بیماری نداشته باشند و این افراد قبل از حضور در نمایشگاه، حداقل ۱۴ روز کامل خارج از چین خواهند بود.

ما از حضور حداقل ۱۴ روزه کادر اجرایی بالارده خود خارج از چین پیش از نمایشگاه اطمینان حاصل خواهیم کرد.

ما گایدلاین‌ GSMA را دنبال کرده و غرفه نمایشگاه و تمامی محصولات در معرض نمایش را به‌طور مرتب ضدعفونی خواهیم کرد.

کارکنانی که در غرفه ما حضور خواهند داشت و وظیفه‌ی ارائه‌ی محصولات را برعهده دارند، از دفاتر اروپایی ما انتخاب خواهند شد. همچنین از عدم وجود نشانه به مدت ۱۴ روز کامل در این افراد هم اطمینان حاصل خواهیم کرد.

ممنون از تمام شما به دلیل درک و حمایتتان.

#NoMiWithoutYou




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی حضور خود در MWC 2020 را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..