تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت طلایی برای مهاجم ناکام استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرتضی تبریزی ابتدای فصل گذشته به استقلال پیوست تا جای خالی بازیکنی چون مامه تیام را پر کند ولی تاکنون عملکردی ناامیدکننده داشته است و در این فصل هنوز موفق به گلزنی برای استقلال نشده است. تبریزی فصل گذشته و در زمان حضور مجیدی به عنوان سرمربی موقت در پنج بازی سه بار موفق به گلزنی شد و امیدوار بود با بازگشت مجیدی دوباره به دوران اوجش برگردد ولی حضور سرمربی جدید هم اوضاع تبریزی را تغییری نداده است و حتی حضور در بازی مقابل الشرطه عراق هم نتوانست پای این مهاجم سابقا گلزن را به گلزنی باز کند. با این حال تبریزی اکنون و به واسطه مصدومیت دیاباته و قائدی فرصت خوبی دارد تادر غیاب این دو بازیکن بیش از قبل به میدان برود و با عملکردی مناسب خود را ثابت کند.

255 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت طلایی برای مهاجم ناکام استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..