تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایکا وایتیتی فیلمنامه‌نویس برنده اسکار: کیبوردهای اپل وحشتناک هستند

تایکا وایتیتی، فیلمنامه‌نویس برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، بعد از دریافت این جایزه به‌شدت از کیبوردهای مک‌بوک اپل انتقاد کرد.

تایکا وایتیتی در مراسم اسکار ۲۰۲۰ با فیلم جوجو خرگوشه، جایزه‌ی بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی را برنده شد. این اولین جایزه‌ی اسکار این کارگردان و نویسنده به‌شمار می‌رود. وایتیتی بعد از تصاحب این جایزه، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که «نویسنده‌ها در قدم بعدی باید درباره‌ی چه چیزی با تولیدکنندگان فناوری‌های مرتبط صحبت کنند؟» گفت:

اپل باید صفحه‌کلیدهایش را درست کند. نوشتن با آن‌ها غیرممکن است و همین‌طور بدتر هم می‌شوند. این کیبوردها باعث می‌شود به فکر خرید سیستمی غیر اپل باشم. کلیدهایی که در صفحه‌کلید این سیستم‌ها به‌کار رفته، خیلی نرم‌تر هستند. همه می‌دانند دقیقا درباره‌ی چه چیزی صحبت می‌کنم. این صفحه‌کلیدها، به‌مراتب بهتر از صفحه‌کلیدهای اپل به‌شمار می‌آیند؛ چراکه صفحه‌کلیدهای اپل وحشتناک هستند.

مقاله‌های مرتبط:

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:

شانه‌هایم دچار مشکل شده‌اند. حس می‌کنم دچار سندروم OOS شده‌ام. نمی‌دانم اینجا به این سندروم چه می‌گویید. OOS، یعنی تاندونی که از بازوی من به انگشت‌های دستم رفته‌، دچار کشیدگی شده است. اگر شما هم کارتان نوشتن باشد، می‌دانید چه می‌گویم. اگر شما هم لپ‌تاپ خود را بازمی‌کنید و حالت دست‌ها و شانه‌هایتان ناراحت است، باید فکری به حال این کیبوردها کنید. انجمن صنفی نویسندگان باید کار مؤثری انجام دهد. 

مشخص نیست وایتیتی از مک‌‌بوک پرو ۱۶ اینچی جدید، جایگزین صفحه‌کلیدهای پروانه‌ای قبلی، استفاده می‌کند یا خیر. این مدل مک‌بوک با طراحی جدید در پاسخ به انتقادها از صفحه‌کلیدهای پروانه‌ای بازطراحی شده‌اند؛ البته صفحه‌کلیدهای پروانه‌ای پنج سال است در بازار توزیع شده‌اند و کاربرهای زیادی در حال استفاده از آن‌ها هستند. 

برای مشاهده برندگان جایزه اسکار 2020 می‌توانید به سایت زومجی مراجعه کنید. در مراسم اسکار امسال فیلم انگل توانست جایزه اسکار بهترین فیلم سال را از آن خود کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایکا وایتیتی فیلمنامه‌نویس برنده اسکار: کیبوردهای اپل وحشتناک هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..