تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل‌گهر یک-یک تراکتور؛ سه امتیاز دقیقه ٩٠ برای گل‌گهر از دست رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت 16:50 و در جریان آخرین بازی هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر تیم های گل گهر و تراکتور در سیرجان به مصاف هم رفتند و در نهایت . این بازی برای هر دو تیم حساسیت زیادی داشت. تبریزی ها برای ماندن در بالای جدول و شاگردان مجید جلالی برای رهایی پیدا کردن از قعر جدول نیاز به برد داشتند. در پایان اما تساوی ١-١ حاصل کار دو تیم بود. شاگردان جلالی در این بازی ابتدا توسط منشا از حریف پیش افتادند اما دقیقه ٨٩ تراکتور از شکست فرار کرد و بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی این بازی مسعود شجاعی از زمین به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.

42357




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل‌گهر یک-یک تراکتور؛ سه امتیاز دقیقه ٩٠ برای گل‌گهر از دست رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..