تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم ترکیه درباره ادلب

«مولود چاووش‌اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (جمعه) بار دیگر مخالفت‌ها با عملیات ارتش سوریه ضد گروه‌های تروریستی در استان ادلب را تکرار کرد.

چاووش‌اوغلو در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه اسلواکی، گفت: «ما حملات [ارتش] سوریه [در ادلب] را متوقف می‌کنیم، نه به این دلیل که سربازان ما را هدف قرار دادند، بلکه به این دلیل که در حال تبدیل شدن به تهدید و خطر هستند».

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، وی با اشاره به سفر هیأت روسی به ترکیه در روز شنبه، گفت مباحثات با این هیأت روی متوقف کردن عملیات ارتش سوریه در ادلب و تسریع راهکار سیاسی در سوریه متمرکز است.

این اظهارات وزیر خارجه ترکیه در حالی است که ارتش سوریه در حال پیشروی در استان ادلب است؛ به گونه‌ای که شامگاه گذشته موفق شد شهر راهبردی «سراقب» واقع در جنوب شرق ادلب را آزاد کند. (جزئیات بیشتر)

ارتش سوریه طی نزدیک به یک ماه، در واکنش به عدم پاییبندی عناصر ترویستی و ترکیه به آتش‌بس در ادلب، عملیاتی را آغاز کرده و توانسته است،دومین شهر بزرگ این استان یعنی «مَعرة النُعمان» و شهرک «خان‌طومان» را به همراه ۲۰ روستا و شهر دیگر در غرب استان حلب آزاد کند.

312 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم ترکیه درباره ادلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..