تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتمام موجودی فروش ویژه هواوی Y9s در فروشگاه دیجی‌کالا در کم‌تر از ۳۶ دقیقه

موجودی ۱۵۰۰ عددی گوشی هواوی Y9s به‌همراه هدفون FreeLace در ۳۶ دقیقه در فروش ویژه‌ی دیجی‌کالا تمام شد و دکمه‌ی خرید آن به دکمه‌ی ناموجود تبدیل شد.

مقاله‌ی مرتبط:

طبق اطلاعیه‌ای که هواوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، فروش ویژه‌ی گوشی هواوی Y9s به‌همراه هدفون FreeLace در دیجی‌کالا با استقبال خوبی مواجه شده و در حدود ۳۶ دقیقه ۱۵۰۰ عدد از این گوشی‌ها و به عبارتی تمام محصولات فروش رفته‌اند. در تماس زومیت با منبع آگاهی در هواوی از او خواستیم تا توضیحات بیشتری را در مورد این موضوع به ما ارائه دهد. او گفت:

پیش‌خرید این محصول از ۱۲ تا ۱۶ بهمن سال جاری آغاز شد که علاقه‌مندان می‌توانستند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب و پر کردن فرم درخواست نسبت به پیش خرید این گوشی اقدام کنند تا روز ۱۷ بهمن گوشی خود را دریافت کنند. دیجی‌کالا امکان پیش خرید نداشت و فروش کالا از ۱۶ بهمن از حدود ۱۰ صبح آغاز شد و در ۳۶ دقیقه تمام گوشی‌های فروش رفت. ظرفیت دیجیکالا ۱۵۰۰ گوشی بود که در ۳۶ دقیقه تمام آن‌ها فروخته شد. هدف این بود هم افرادی که گوشی خود را پیش خرید کرده‌اند در تاریخ ۱۷ بهمن گوشی خود را تحویل بگیرند و هم کسانی که از دیجی‌کالا خرید کرده‌اند گوشی خود را ۱۷ بهمن تحویل می‌گیرند. به عبارتی تاریخ تحویل تمام گوشی‌های یکسان است.

او در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار می‌رفته در این مدت کم گوشی‌های به فروش بروند گفت:

بله دیجی‌کالا انتظار داشت حتی زودتر از این زمان نیز موجودی تمام شود، انتظار ما این بود که گوشی‌ها طی دو ساعت تمام شوند، اما این اتفاق در ۳۶ دقیقه افتاد. البته در ۳۶ دقیقه این تعداد گوشی در سبد خرید قرار گرفت که حدود ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ خرید نهایی شد و مابقی تا دقایقی بعد خرید خود را نهایی کردند. اما در ۳۶ دقیقه دکمه‌ی خرید دیجی‌کالا به دکمه‌ی ناموجود تبدیل شد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت فروش سایر گوشی‌های نیز گفت «درحال‌حاضر تمرکز ما روی فروش گوشی‌های Y9s است».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتمام موجودی فروش ویژه هواوی Y9s در فروشگاه دیجی‌کالا در کم‌تر از ۳۶ دقیقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..