تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه چندین پهپاد مهاجم به پایگاه «الحمیمیم» در سوریه را سرنگون کرد

 مرکز آشتی روسیه در سوریه روز یکشنبه از خنثی شدن حمله هوایی به پایگاه روسی «الحمیمیم» در استان اللاذقیه سوریه که متعلق به نظامیان روسی است، خبر داد.

به نوشته پایگاه شبکه خبری «روسیا الیوم»، این مرکز اضافه کرد: «سامانه‌های دفاع هوایی روسیه با چندین پهپاد که به سوی پایگاه الحمیمیم در حرکت بودند مقابله و آنها را سرنگون کرده است.»

این اولین باری نیست که تروریست‌ها پایگاه هوایی حمیمیم روسیه را هدف حملات پهپادی خود قرار می‎دهند. دو هفته پیش هم وزارت دفاع روسیه از حمله پهپادی معارضان سوری به پایگاه حمیمیم خبر داده بود.

این حملات در حالی انجام می‌شود که ارتش سوریه طی هفته‌های اخیر حملات خود علیه تروریست‌ها در ادلب و جنوب غربی حلب را افزایش داده و پیشروی خود در این مناطق برای بازپس گیری آنها را به پیش می‌برد.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه چندین پهپاد مهاجم به پایگاه «الحمیمیم» در سوریه را سرنگون کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..