تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش معاون گردشگری به احتمال لغو برنامه‌های سال نو چینی‌ها در ایران

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش معاون گردشگری به احتمال لغو برنامه‌های سال نو چینی‌ها در ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آغاز سال نو چینی از روز شنبه ۲۵ ژانویه (۵ بهمن‌ماه) آغاز شده است و معمولا تا ۱۵ روز دیگر ادامه دارد. اما شیوع ویروس کرونا در چین تا به حال جان ۵۰ نفر را گرفته و ۱۲۰۰ نفر دیگر را آلوده کرده است که این اتفاق تعطیلات آنها را تحت شعاع قرار داده است.

در ایران، درحالی‌که برای پذیرایی از گردشگران چینی در سال نو آماده می‌شد، تمهیدات پیشگیرانه‌ای برای جلوگیری از انتقال این ویروس اتخاذ شده است.

ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاثیر ویروس کرونا بر صنعت گردشگری کشور گفت: اگر چه ویروس کرونا از چین شروع شده و به کشور‌های اروپایی و آمریکایی هم منتقل شده است، اما دنیا برای متوقف کردن شیوع آن برنامه ریزی می‌کند و این دلیل نمی‌شود که ما به خاطر این ویروس بازار هدفمان را تغییر بدهیم یا چین را به طور کلی کنار بگذاریم.

او افزود: بیماری کرونا و شیوع آن موقت است و من مطمئن هستم در کوتاه‌ترین زمان ممکن علم و تکنولوژی و بهداشت جلوی آن را خواهد گرفت.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: ما جلوی گردشگری ورودی از کشور چین را نگرفتیم و هیچ وقت نمی‌گیریم، وزارت بهداشت و درمان ما باید آمادگی‌های لازم را باید داشته باشد و این آمادگی خود را در روز‌های گذشته هم اعلام کرده است.

تیموری گفت: برای بهار چینی برنامه ریزی خاصی داشتیم و بسته‌هایی را در نظر گرفته بودیم و کشور چین هم محدودیت‌هایی را برای سفر اتباعش به مقاصد گردشگری هدف اعمال کرد. طبیعتا به نظر می‌رسد در آینده با مهار و مدیریت اپیدمی بیماری کرونا، برنامه هایمان را ادامه می‌دهیم و این ویروس بر صنعت گردشگری تاثیر نداشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش معاون گردشگری به احتمال لغو برنامه‌های سال نو چینی‌ها در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..