تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش تحسین برانگیز کودک هندوستانی در هنگام وقوع سیل

فداکاری تحسین برانگیز کودک هندوستانی به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر ۱۲ ساله هندوستانی به خاطر اقدام تحسین برانگیزش در نشان راه به یک آمبولانس حامل بیمار مورد تقدیر قرار گرفت. " وِنکاتِش" که به راننده آمبولانس برای عبور از روی یک پل به زیر آب رفته در منطقه‌ای سیل زده  کمک کرده بود در  روز جمهوری هند مورد تقدیر قرار گرفت.

در ماه آگوست سال گذشته ویدئویی از این پسر در حالی که یک راننده آمبولانس را در حین عبور از منطقه‌ای سیل زده راهنمایی می‌کرد در فضای مجازی منتشر شد. در ویدئوی منتشر شده ونکاتش در حالی که در جلوی خودروی آمبولانس در داخل آب حرکت می کرد تلاش می کرد تا مسیر درست پل را به راننده نشان دهد.   این ویدئو توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده بود. این اتفاق در روستای سیل شده "هیرِرایاناکومپی" واقع در منطقه رایچور ایالت کارناتاکا هند رخ داده بود. پس از انتشار گسترده این ویدئو  ونکاتش از سوی کاربران به یک  قهرمان ملی بدل شد.

گفتنی است؛ این پسر به همراه  ۲۲ کودک دیگر طی مراسمی در دهلی نو در روز ۲۶ ژانویه توسط " رام نات کوویند" مورد تقدیر قرار گرفتند. در میان لیست برگزیدگان دریافت جایزه نام ۱۰ دختر و ۱۲ پسر دیده می شد. جایزه در نظر گرفته برای این کودکان قهرمان، کمک هزینه تحصیلی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش تحسین برانگیز کودک هندوستانی در هنگام وقوع سیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..