تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رو نمایی از تمبر اختصاصی زنجیره تولید ژل رویال

رو نمایی از تمبر اختصاصی زنجیره تولید ژل رویالبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مراسم که در مجموعه فرهنگی تلاش وزارت کار و امور اجتماعی برگزار شد، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، سرج ناکوزی نماینده فائو در ایران، ویکا کومالو سفیر آفریقای جنوبی، روح الله خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی و دست اندرکاران صنعت زنبورداری کشور و جمعی از مدیران ارشد و مسئولان کشوری حضور داشتند.

تمبر اختصاصی «زنجیره تولید ژل رویال» توسط کشاورز و شریعتمداری ممهور به مهر شرکت ملی پست شد و مسئولان حاضر در این مراسم به رسم یادگار بر حاشیه آن مطالبی را نگاشتند.

بیشتر بخوانید: راهیابی دو تیم از پست به فینال فوتسال المپیاد وزارت ارتباطات

مراسم رونمایی از دستاورد‌های صنعت زنبورداری با هدف تغییر نگاه مدیران به صنعت زنبورداری و تقویت نگاه توسعه‌ای به این صنعت با اشاره به اهمیت تولید ژل رویال برگزار شده است.

گفتنی است کشورمان با تولید ۸۰ هزار تن عسل در سال سومین تولید کننده عسل و کلونی در دنیا است و این محصول می‌تواند نیاز‌های عمده کشور را در حوزه‌های درمانی و دارویی برطرف نماید. تمبر مذکور با همکاری منطقه پستی شمال غرب استان تهران چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رو نمایی از تمبر اختصاصی زنجیره تولید ژل رویال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..