تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر سپهبد شهید سلیمانی در تظاهرات ضد آمریکایی بغداد

حاج قاسم هنوز در بغداد زنده استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی تظاهرات مردمی بغداد بر ضد آمریکا، تصویری از پوشش خبری شبکه مباشر بغداد از تظاهرات در فضای مجازی منتشر شد که در آن عکس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در خیابان بغداد نصب شده است.

سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیرو‌های حشدالشعبی عراق، ۱۳ دی ماه امسال در فرودگاه بغداد توسط بالگرد‌های آمریکایی و به دستور مستقیم ترامپ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

بیشتر بخوانید: از شهید مهدی باکری در جبهه تا شهید قاسم سلیمانی در سوریه!

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از عکس سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را مشاهده کنید:

حاج قاسم هنوز در بغداد زنده است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر سپهبد شهید سلیمانی در تظاهرات ضد آمریکایی بغداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..