تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویترز: سرنشینان هواپیمای سقوط کرده در افغانستان افسران ارشد سیا بودند

 رویترز دقایقی قبل به نقل از یک منبع ناشناس تایید کرد که هواپیمای آمریکایی ساقط شده در افغانستان حامل شماری از افسران ارشد سازمان سیا بوده است.

 این درحالیست که سرلشکر بت ریوردان، سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا( سنتکام) ساعتی پیش گفته است که هنوز معلوم نیست هواپیمای سقوط‌کرده مربوط به چه کسی بوده است.

در صورتی که مالکیت این هواپیما به ارتش آمریکا تایید شوداین رخداد  رسوایی بی سابقه ای برای سیستم فرماندهی و کنترل بزرگترین ارتش دنیا خواهد بود.

 ارتشی که مدعی است کوچکترین تحرک وسایل پروازی در سراسر جهان را با سامانه های ماهواره ای کنترل می کند چگونه پس از گذشت ۶ ساعت هنوز نمی تواند در مورد مشخصات این هواپیما اظهار نظر قطعی کند؟

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویترز: سرنشینان هواپیمای سقوط کرده در افغانستان افسران ارشد سیا بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..