تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۷ بهمن)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چیزی تا رویداد MWC، جایی که شرکت‌های مختلف گوشی‌‎ها و محصولات دیگر جدید خود را به نمایش می‌گذارند، باقی نمانده است. همین مسئله دلیل اصلی کاهش معرفی گوشی‌های مختلف را مشخص می‌کند.

اکثر سازندگان مطرح تلفن همراه منتظرند تا محصول جدید خود را این رویداد عظیم معرفی کنند تا افراد بیشتری از حضور آن‌ها خبر دار شوند. در نتیجه در فهرست این هفته تغییرات زیادی را شاهد نیستیم تنها چند جابه‌جایی و ورود چند گوشی جدید کمی فهرست ما را تغییر داده است.

در سه گزینه اول پرطرفدارترین تلفن‌های هفته شاهد تغییر کلی نیستیم، زیرا همان گوشی‌های هفته گذشته حضور دارند، اما در بین خودشان جابه‌جا شده‌اند.

اکنون گلکسی A51، گوشی میان‌رده سامسونگ که هفته گذشته در مقام دوم قرار داشت، به جایگاه اول رفته و مدال طلا را بر گردنش انداخته است. در عوض گلکسی S20 اولترا که هفته گذشته در صدر جدول قرار داشت جای گوشی شیائومی را پر کرده است. در بین این دو گوشی نیز شیائومی ردمی نوت ۸ پرو قرار دارد که هفته گذشته در مقام سوم قرار داشت. در مقام چهارم گوشی غیر Pro خانواده نوت ۸ شیائومی قرار دارد که تنها یک پله بالاتر از گلکسی A71 قرار دارد.

همچنین سامسونگ گلکسی S20 با گلکسی S20 پلاس در ۱۰ گوشی محبوب هفته جایگزین شده است. این در حالی است که گوشی Oppo F15 پس از معرفی اکنون در جایگاه هفتم قرار دارد. در این میان دو گوشی شیائومی می‌نوت ۱۰ پرو و سامسونگ گلکسی A50 به ترتیب در مقام‌های هشتم و نهم باقی مانده‌اند. این در حالی است که آیفون ۱۱ پرو مکس به فهرست ما بازگشته و اکنون در مقام دهم قرار دارد.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

پس از دیدن این فهرست متوجه می‌شویم که اکنون دیگر چند گوشی پرطرفدار نیستند و این هفته آن‌ها را ندیده‌ایم. این گوشی‌ها شامل گلکسی S۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت می‌شوند. در ادامه فهرست تصویری پرطرفدارترین‌های هفته را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۷ بهمن)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۷ بهمن)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۷ بهمن)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..