تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمز دوم ایستا از فردا به‌تدریج غیرفعال می‌شود

بانک مرکزی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد رمز دوم ایستا از فردا، هشتم بهمن‌، در بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری به‌‌تدریج غیرفعال می‌شود.

بانک مرکزی پیرو اطلاع‌رسانی درباره‌ی قطع رمز دوم ایستا، اعلام کرد این سرویس از فردا، هشتم بهمن‌، در بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری به‌تدریج و در چند روز آینده قطع می‌شود و پس‌از‌آن، تنها رمز دوم پویا کاربردی خواهد بود. رمز دوم ایستای کارت‌های بانکی صادرات و پاسارگاد در روز هشتم و بانک‌های قرض‌الحسنه رسالت و ایران‌ونزوئلا در روز دهم و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روز دوازدهم بهمن‌ غیرفعال می‌شود. زمان قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک‌ها نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

بانک مرکزی باردیگر تأکید کرد انجام خریدهای اینترنتی بدون حضور کارت تا سقف مجموع یک‌میلیون ریال برای هر کارت در هر ۲۴ ساعت با رمز دوم ایستا ممکن است. همچنین، کاربران برای فعال‌سازی رمز دوم پویای پیامکی، تنها کافی است شماره‌ی تلفن‌همراه خود را در یکی از درگاه‌های بانکی تأیید کنند و پس از انجام این کار، می‌توانند با فشردن دکمه‌ی «دریافت رمز دوم پویا» در درگاه‌های پرداخت، رمز دوم پویا را ازطریق پیامک دریافت کنند.

اگر هنوز رمز دوم پویای خود را فعال‌ نکرده‌اید، می‌توانید با خواندن راهنمای دریافت رمز پویا (رمز دوم یک‌بارمصرف) برای همه‌ی بانک‌ها، از نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات رمز دوم پویای پیامکی بانک مدنظرتان مطلع شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمز دوم ایستا از فردا به‌تدریج غیرفعال می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..