تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در قم / عکس

با حضور سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشگر عملیاتی ۱۷ امام علی ابن ابیطالب (ع)، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم از کتابچه «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» رونمایی شد.

سردار اسدالله گنجعلی که در سالن اجتماعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سخن می‌گفت، با اشاره به ثمره خون شهدا، گفت: ثمره خون شهدا سبب شد آمریکا مجبور شود با خفت و خواری از منطقه خارج شود.
 
وی ادامه داد: ثمره خون شهیدان مقاومت اسلامی نابودی داعش و توسعه مرزهای مقاومت و ایران به هزاران کیلومتر آن طرف تر بوده است.


حسینی کاشانی در این برنامه به حضور پرشور شاعران متعهد در حرکت ادبی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: حضور شاعران نشانگر غیرت دینی و حمایت ملی از دلاوری فرماندهان جبهه مقاومت است.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم درباره «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، توضیح داد: در این کتابچه گزیده‌ای از آداب اخلاقی و خصوصیات فردی و اجتماعی شهید قاسم سلیمانی تدوین شده ‌است.
 
یزدی‌نژاد تصریح کرد: از دیگر بخش‌های این کتابچه، فرم انتخاب رفیق آسمانی و پیمان نامه وفاداری با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.
 
یادآوری می‌شود این شناسنامه به همت بسیج هنرمندان استان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است.

۲۴۱۲۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از «شناسنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در قم / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..