تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش الحلبوسی به حمله راکتی به سفارت واشنگتن

به گزارش شبکه سومریه نیوز، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان عراق به حمله راکتی اخیر به ساختمان سفارت واشنگتن در بغداد واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: این اولین بار نیست که چنین حادثه ای رخ می دهد؛ چرا که پیشتر نیز حمله راکتی به سفارت آمریکا تکرار شده است.

رئیس پارلمان عراق ادامه داد: چنین اقداماتی موجب آسیب رسیدن به کشور عراق می شود.

الحلبوسی گفت: از دیدگاه ما حملات راکتی به سفارت آمریکا در بغداد مردود است.

لازم به ذکر است که شب گذشته رسانه‌ها گزارش دادند که سه فروند راکت از مجموع پنج فروند راکت شلیک شده به منطقه سبز بغداد، به سفارتخانه آمریکا اصابت کرده است که یکی از این راکتها به محل رستوران این سفارتخانه برخورد کرد.

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش الحلبوسی به حمله راکتی به سفارت واشنگتن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..