تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شروع ضعیف خارجی پر سر و صدا در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای تیم پرسپولیس که به عنوان یکی از اولین خریدهای زمستانی به تیم یحیی گل محمدی اضافه شد، روز گذشته به عنوان زوج علی علیپور در خط حمله قرمزها مورد استفاده قرار گرفت اما نتوانست پاسخ اعتماد سرمربی سرخ ها را به خوبی بدهد.

اوساگونا که دیروز تا دقایق پایانی هم در زمین حضور داشت، در روز درخشش سایر ارکان تهاجمی سرخ ها مثل علیپور و وحید امیری،نتوانست کار خاصی در زمین انجام دهد و در نهایت با کسب نمره نسبتا پایین 6.1 ضعیف ترین بازیکن پرسپولیسی ها در روز برتری دو گله مقابل تراکتور بود.

حال باید دید اوساگونا در ادامه فصل و با توجه به اضافه شدن آنتونی استوکس می تواند جای ثابتی در خط حمله قرمزها داشته باشد یا خیر.

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شروع ضعیف خارجی پر سر و صدا در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..