تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعال شدن مرکز داده اینترنت در شیراز

.به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات با انتشار توییتی در صفحه مجازی خود با توجه به ارائه گزارش به مردم و مطلع شدن مردم از کارکرد مسئولین از فعال شدن مرکز داده اینترنت شیراز خبر داد و کاربران جنوب کشور از این به بعد می‌توانند محتوای درخواستی اینترنتی خود را به جای مرکز داده تهران از مرکز داده شیراز درخواست کنند.

ایشان همچنین از فعال شدن این مراکز در تبریز خبر دادند و به زودی این مراکز در شهر تبریز فعال خواهند شد.

در ادامه متن این توییت را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: بهره مندی اهالی ترشک از اینترنت نسل سوم

حمید فتاحی:

کیفیت خوب حق شماست.
با فعال شدن مراکز داده شیراز، کاربران مستقر در جنوب کشور، از این به بعد محتوای درخواستی خود را بجای مراکز داده تهران از شیراز دریافت خواهند کرد.
آمار را می‌توانید از سایت http://tehran-ix.ir ببینید، بزودی تبریز
گزارش به مردم

.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعال شدن مرکز داده اینترنت در شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..