تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از طرح مفهومی جدیدترین خودرو تمام الکترونیکی سوبارو

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سوبارو اعلام کرد که قصد دارد تا تنها خودرو‌های کاملا الکترونیکی را، تا دهه ۳۰ قرن بیست و یکم، منتشر و به فروش برساند. تصاویر منتشر شده نشانگر آن است که تیم طرح کاملا مشابه به طراحی است که اوایل هفته منتشر شده بود. این شرکت ژاپنی تصاویری از یک طرح مفهومی زاویه دار همانند آخرین خودرو کمپانی تسلا منتشر کرد. این معرفی با دعوت از چند خبرنگار آغاز شد و با توضیح هدف و آینده نگری شرکت سوبارو، تا یک دهه آینده، ختم شد. هدف اصلی این شرکت آن است که فروش خودرو‌های تمام الکترونیکی خود را به بیش از چهل درصد از کل فروش کمپانی تبدیل کند. این هدف قرار است تا سال ۲۰۳۰ به انجام برسد.

مشخصات ظاهری محصول جدید سوبارو

حالا این طرح مفهومی نمایانگر آن است که آینده نزدیک چه شکلی به خود خواهد داشت. شرکت سوبارو پیش‌تر اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۲۱ یک خودرو تمام الکترونیک منتشر می‌کند. این خودرو شامل یک سپر صاف و با زاویه است که از هیچ دریچه‌ای برای فن و هواکش بهره نمی‌برد. یک خط درشت به رنگ مشکی براق در قسمت پایین خودرو کشیده شده و یک قالبی را بر دور چرخ‌ها فراهم کرده است. شروع شیشه جلو خودرو از اواسط کاپوت صورت می‌گیرد و مقابله با باد را به شدت روان‌تر و آسان‌تر می‌سازد. متاسفانه تاکنون تصاویری از داخل خودرو منتشر نشده است.

جدیدترین خودرو تمام الکترونیکی سوبارو مشخص شد

گفتنی است که در حال حاضر این شرکت خودرو‌های الکترونیکی دیگری نیز در بازار جهانی به فروش می‌رساند. اما خط تولید این خودرو‌ها بسیار محدود است، در نتیجه ساخت و تولید خودرو‌های تمام الکترونیک برای این کمپانی چند سالی طول می‌کشد. به همین دلیل شرکت سوبارو بعضی محصولات خود را با استفاده از تجهیزات شرکت تویوتا خواهد ساخت. شاید هدف فروش این شرکت همانند دیگر خودروسازان بزرگ نباشد، اما سوبارو قصد دارد تا تنها خودرو‌های الکترونیکی را به بازار عرضه کند. لازم به ذکر است که محصول جدید شرکت سوبارو نیز، قرار است با استفاده از تجهیزات تویوتا ساخته شود.

جدیدترین خودرو تمام الکترونیکی سوبارو مشخص شد

بیشتر بخوانید: اهداف فورد برای محصولات قدیمی این شرکت در اروپا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از طرح مفهومی جدیدترین خودرو تمام الکترونیکی سوبارو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..