تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از تولد مریم سلطانی تا الهام حمیدی در انتظار بهار (۸۷۴)

مریم سلطانی بازیگر سابق کشورمان که در بهمن ماه متولد شده است دوست فریبا نادری بازیگر مشهور می باشد که وی تولدش را تبریک گفته است. مریم سلطانی از دنیای بازیگری دور شده و سالن زیبایی راه اندازی کرده و مدیریت می کند. در ادامه تبریک متفاوت فریبا نادری برای تولد مریم سلطانی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

تولد مریم سلطانی

مریم سلطانی بازیگر مطرح تلویزیون چند سالی می باشد که در تلویزیون کم کار شده است و پا به عرصه آرایش و زیبایی گذاشته است و بعد از افتتاح سالن زیبایی (شیمر) در چند سال گذشته ، شعبه دوم این سالن را نیز به تازگی افتتاح کرده است

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از فریبا نادری , لیندا کیانی , سحر قریشی , افسانه پاکرو , فلور نظری , پویا امینی , سیاوش خیرابی , مریم معصومی , حدیثه تهرانی , الهه حصاری , سانیا سالاری , نگین صدق گویا , متین ستوده , الهام حمیدی , کمند امیرسلیمانی , بابک جهانبخش , شراره رخام و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

فریبا نادری نوشت : بعضی آدم‌ها هستن تا تو رو همیشه شاد کنن و کنارتن ک بهت بگن آدم‌های خوب وجود دارن و رفیق بی کلک فقط مادر نیست. مریم جونم از اون دوستهای با عشق و مهربون ک ب حضورش ب عنوان ی باریگر و یک مدیر کارآفرین همیشه افتخار میکنم. تولدت مبارک عزیزمممم????????❤️

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی تولد مریم سلطانی در کنار فریبا نادری تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی تولد مریم سلطانی در کنار خواهرش تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی فریبا نادری و مریم معصومی در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

لیندا کیانی نوشت : عصر تاتر گردى با کیانا جانم

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی لیندا کیانی

سحر قریشی نوشت : ???? اینکه تو چه جورى وقتت رو میگذرونى؟ نشون میده که تو کى هستى؟!!؟

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی سحر قریشی

افسانه پاکرو نوشت : چقدر اندازه تفکراتم برای جمجمه ام بزرگ شده یا بهتر بگویم جمجمه ام برای تفکراتم، کوچک

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی افسانه پاکرو

فلور نظری نوشت : ای کاش می‌شد می‌رفتیم سرمان را روی سنگی می‌گذاشتیم، می‌مُردیم این همه شرمنده‌ی اولاد آدمی نمی‌شدیم بگذارید اعتراف کنم: جهان به طرز تشنه‌ای به ظهور بی‌باور باران نیاز مبرم دارد.

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی فلور نظری

پویا امینی نوشت : مسابقه خیریه به نفع دختران بی سرپرست بنیاد زینب کبری با حضور مردم خیر تهران در ورزشگاه دستگردی اکباتان

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی پویا امینی

سیاوش خیرابی نوشت : شما هیچ‌وقت یک رنگین‌کمان را نخواهید یافت، اگر مدام به پایین نگاه کنید.

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی سیاوش خیرابی

مریم معصومی نوشت : کپشن با شما..☃️

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی مریم معصومی

حدیثه تهرانی نوشت : چقدر حس و حال این عکسو دوست دارم ، یادش به خیر تیماااااااا ????????????

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی حدیثه تهرانی

الهه حصاری نوشت : be nice for no reason بى دلیل خوب باش

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی الهه حصاری

سانیا سالاری نوشت : امروز ۶بهمن ۹۸ بعد از ۱۰ سااااال دوباره من و رفیق بالا و پایین سالیاااان و دوباره دانشگاه سوره

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی سانیا سالاری

نگین صدق گویا نوشت :بعد از اجراى جالب نمایش “دراکولاى سفید” کنار دوستان عزیزم متین ستوده،سمیرا حسینى،شهناز شجاعى و سمیراى مهربانم با تشکر از آقاى محسن میرزاخانى وسارا والیانى عزیز ????????????

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی نگین صدق گویا

متین ستوده نوشت : #اصالت #متین_ستوده

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی متین ستوده

الهام حمیدی نوشت :زندگی شبیه فصل است

هیچ فصلی همیشگی نیست

در زندگی نیز روزهایی برای

کاشت ،داشت ، استراحت

و تجدید حیات وجود دارد

زمستان تا ابد طول نمیکشد

اگر‌ امروز مشکلاتی دارید

بدانید که بهار هم در پیش است

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی الهام حمیدی

کمند امیرسلیمانی نوشت : دلنوشته: وقتی به دوره کودکیم فکر میکنم یادم میاد که همه چیز چقدر برام پر مفهوم بود و‌ جالب بزرگتر که شدم هر اتفاق کوچکی بزرگترین انگیزه ها رو درونم به وجود می آورد و احساس میکردم چه مسیر درستی رو دارم پیش میرم و اما امروز….. که در نهایت بی انگیزگی وقتی کاری رو شروع میکنی که شور سالهای گذشته رو بهت برمیگردونه و فکر میکنی همه چیز چقدر خوبه و …..

خواسته هات میشه مثل این عکس که خیلی قشنگه ولی اون دورا وسط آبه و نمیتونی بهش برسی هنوز باید وایستی و از دور نگاهش کنی.سالها بعد که به ابن حالم فکر کنم شاید جزو غمگین ترین روزهای عمرم باشه و یاد این شعر میفتم که :گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود????

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی کمند امیرسلیمانی

بابک جهانبخش نوشت : ! از من نرنج ! من نه مغرورم‌ و نه‌ بی احساس ! فقط دل خسته ام ! خسته بودن که شاخ و دم ندارد ! گاهی آدم از خودش خسته می شود ! اصلا گاهی از زیاد بودنش ! آنجاست که تصمیم می گیرد کم باشد ! خود را کم رنگ می کند در این دنیای هزار رنگ !

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی بابک جهانبخش

شراره رخام نوشت : و من اینک با کودکی های درونم رخ به رخ به فانتزی های همیشگی ام آویخته ام و بی مهابا عشق میورزم به نوزادی با چشمهایی درشت و کنجکاو که خیره خیره به دنیایی مینگریست که به آن آمده بود دنیایی که در آن بزرگترها معصومیت بی پناهش را آنقدر خط خطی کردند که از لوح سپیدش حتی نقطه ای باقی نماند و در هفت سالگی اش نقش و نگار حک شده بر سنگ قبری پر شده از معانی سهمگینی را تحویلش دادند که هنوز که هنوز است بر مزار هفت سالگی اش میگرید نویسنده: #شراره_رخام

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی شراره رخام

سمانه پاکدل و همسرش هادی کاظمی

تولد مریم سلطانیتولد مریم سلطانی سمانه پاکدل

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

]}




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از تولد مریم سلطانی تا الهام حمیدی در انتظار بهار (۸۷۴)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..