تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک بزرگ به ورزش دنیا: کوبی برایانت در سقوط هلی‌کوپتر جان باخت

کوبی برایانت که بسیاری از او به عنوان بهترین بسکتبالیست تاریخ نام می برند، بر اساس سانحه سقوط هواپیمادرگذشت. اسطوره آمریکایی لس انجلس لیکرز در یک هواپیمای خصوصی بر فراز کالیفرنیا در حال حرکت بوده که هواپیما دچار سانحهشده و تمام افراد حاضر در آن جان خود را از دست داده اند. به نظر می رسد همسر و چهار دختر کوبی برایانت در این هواپیما حضورنداشته و در حال حاضر زنده هستند.

کوبی برایانت پنج بار قهرمانی در رقابت های بسکتبال NBA را در کارنامه داشته و در سال 2016 از دنیای حرفه‌ای بسکتبالخداحافظی کرد. او اولین گرد تاریخ NBA بود که حداقل 20 فصل بازی کرد. دلایل رخ دادن این حادثه تلخ از سوی پلیس ایالت متحده درحال بررسی است، اما به نظر می رسد نقص فنی در سیستم ایمنی هواپیما عامل رخ دادن آن بوده است.

کوبی برایانت با کسب 33 هزار و 643 امتیاز، چهارمین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA  به شمار می آید. او در سال 2008 به عنوان ارزشمندترین بازیکن این رقابت ها انتخاب شده و در کارنامه پرافتخار ورزشی اش قهرمانی در دو المپیک 2008 و 2012 را نیز تجربهکرده است.

به گزارش لس آنجلس تایمز، این سانحه حدود ساعت 10 صبح به وقت محلی در شرایط مه آلود در تپه های مشرف به کالاباسس رخ داده است.

عجیب اینجاست این حادثه تنها مدت کوتاهی بعد از اینکه لبرون جیمز رتبه سومین بازیکن تاریخ NBA از نظر کسب امتیاز بالاتر ازکوبی برایانت را به خود اخاصاص داده، رخ داده است. دیشب کوبی برایانت در رابطه با گذر لبرون جیمز از رکوردش نوشت: "پیش به سوی جلو پادشاه لبرون، به برادرم احترام بگذارید."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک بزرگ به ورزش دنیا: کوبی برایانت در سقوط هلی‌کوپتر جان باخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..