تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام خمینی: در جنگ با آمریکا و تفاله‌هایش هستیم

امام خمینی: در جنگ با آمریکا و تفاله‌هایش هستیم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر انقلاب، حضور آمریکا در منطقه را یک حرکت ضد انسانی در عرصه سیاست بین المللی می‌دانستند، همچنین قانون اساسی این کشور و شعار حقوق بشر و دموکراسی را از طرف آمریکا کاملاً ریاکارانه و دروغ بیان می‌کردند و آمریکا را همان استکباری می‌پنداشتند که قرآن به آن اشاره کرده است. ایشان آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کرده و  سلطه‌گری این کشور را محکوم کردند. امام خمینی از همان ابتدای شروع انقلاب موضع خود را نسبت به آمریکا و شعارهایش با قاطعیت روشن می‌کند.

از این رو صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار بنیان گذار کبیرانقلاب با انتشار پستی بخشی از بیانات ضد آمریکایی امام خمینی (ره) را در قالب ویدئویی منتشر کرده است. در متن کامل این پست آمده است:

 «امام خمینی (ره) : نباید ما فراموش کنیم که در جنگ با آمریکا هستیم. ما در جنگ با آمریکا و تفاله‌های آمریکا [هستیم‌]، این تفاله‌هایی که قالب زدند خودشان را و ما غفلت کردیم، الآن هم هستند. باید هر یک از این‌ها را شناسایی کنید و به دادگاه‌ها معرفی کنید»

در ادامه می توانید ویدئویی از بیانات ایشان را مشاهده کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام خمینی: در جنگ با آمریکا و تفاله‌هایش هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..