تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه‌دهندگان علاقه دارند برای رایانه‌های شخصی بازی تولید کنند

کامپیوتر از محبوبیت بالاتری نسبت به کنسول‌ها برخوردار استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده که اعلام می‌کند نسل بعدی کنسول‌‎ها قرار است تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار شوند. اطلاعاتی که از نسل بعدی کنسول‌ها در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد که این کنسول‌ها قرار است دنیای عناوین رایانه‌ای را دگرگون کرده و کاری کنند که گیمر‌ها بیشتر از هر زمانی از اجرای عناوین مورد علاقه خود لذت ببرند. از طرفی هم این کنسول‌ها اختیارات بسیار زیادی را در دسترس توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای قرار دادند و توسعه دهندگان می‌توانند از سلایق گیمر‌ها برای ساخت عناوین نسل آینده خود استفاده کنند.

پیش از برگزاری سالانه مراسم GDC که کنفرانسی اختصاصی برای توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای است نظر سنجی برگزار شده که در آن از توسعه دهندگان سوال پرسیده شده است که دوست دارند در آینده برای کدام یک از کنسول‌ها بازی بسازند. پلتفرم کامپیوتر در حال حاضر بالاترین امتیاز از توسعه دهندگان را پلتفرم کامپیوتر و با امتیاز ۵۰ درصد دارد؛ اما دو کنسول PS5 و Xbox Seies X به ترتیب توانسته‌اند به ترتیب ۳۸ و ۲۵ درصد آرا کسب کنند. همچنین کنسول نینتندو نیز به شدت امتیازی نزدیک به کنسول PS5 گرفته است و با کسب ۳۷ درصد آرا یکی از چهار کنسول برتر از نگاه سازندگان بازی در جهان است.

کامپیوتر از محبوبیت بالاتری نسبت به کنسول‌ها برخوردار است

بیشتر بخوانید: مشخصات هدست VR لنوو اعلام شد

به احتمال زیاد علت بالا بودن امتیاز کامپیوتر نسبت به سایر کنسول‌ها کد نویسی ساده‌تر برای این دستگاه است چرا که توسعه دهندگان برای کد نویسی سایر کنسول‌ها احتیاج به زمان زیادی دارند و علت آن هم متفاوت بودن سیستم عامل کنسول با سیستم عاملی است که توسعه دهنده از آن برای نوشتن کد‌ها استفاده می‌کند. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره PS5 و Xbox Series X باید تا زمان عرضه رسمی این کنسول‌ها در فضای مجازی صبر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه‌دهندگان علاقه دارند برای رایانه‌های شخصی بازی تولید کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..