تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاش شدن اطلاعاتی جدید از Galaxy Z flip سامسونگ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از جالب‌ترین دستگاه‌هایی که امسال عرضه می‌شود و مدت‌ها قبل از رونمایی رسمی اطلاعاتش افشا شد Galaxy Z Flip است که قبلاً با نام Galaxy Blossom شناخته می‌شد.

برخلاف Galaxy Fold، این دستگاه دارای صفحه نمایشی است که به صورت افقی خم می‌شود و آن را از یک تلفن هوشمند معمولی به یک دستگاه جمع و جور تبدیل می‌کند که می‌توانید بدون نگرانی در جیب خود جا کنید.

دریافت مجوز توسط گوشی جدید سامسونگ

با تأیید اینکه عرضه گلکسی Z Flip قریب الوقوع است، اسنادی در وب سایت FCC وجود دارد که نشان می‌دهد این تلفن فرایند گرفتن مجوز‌های لازم را پشت سر گذاشته و مجاز است در آمریکا به فروش برسد. اسناد مشاهده شده توسط یکی از سایت‌های فناوری فقط از اسم کد داخلی Galaxy Z Flip استفاده می‌کنند، اما ما با توجه از اطلاعاتی که از قبل منتشر شده‌اند اطلاع داریم که این کد با چه دستگاهی مطابقت دارد.

پیش بینی می‌شود سامسونگ با افزودن تلفن تاشوی خود اکنون چهار دستگاه را در طی رویداد ۱۱ فوریه خود معرفی کند. بقیه این گوشی‌ها که با آن‌ها کاملاً آشنا هستیم شامل گلکسی S20، S20 پلاس و S20 اولترا می‌شود.

بیشتر بخوانید: ظرفیت باتری سامسونگ Galaxy Z Flip مشخص شد 

نبرد نهایی گلکسی Z Flip و Razr موتورولا نزدیک است

این گوشی سامسونگ در حال حاضر تنها رقیب Razr جدید موتورولا است. اما سؤال بسیاری از کاربران این است که کدام یک از این دو وسیله به قیمت آن می‌ارزد. ما می‌دانیم که تلفن تاشو موتورولا قریب به ۱۵۰۰ دلار خواهد بود، اما تا آنجا که ما می‌دانیم قیمت Z Flip متفاوت است.

نبرد نهایی گلکسی Z Flip و Razr موتورولا نزدیک است

در حالی که در ابتدا شایعات منتشر شد که حاکی از این بود که سامسونگ گوشی جدید خود را قیمتی در حدود ۸۵۰ دلار قیمت گذاری می‌کند، اخیراً قیمتی برابر ۱۴۰۰ دلار برای آن اعلام شده است. اگر عدد واقعی باشد، سامسونگ نه تنها ۱۰۰ دلار ارزانتر خواهد بود بلکه در بخش مشخصات نیز از گوشی موتورولا پیشی خواهد گرفت. گوشی گلکسی Z Flip دارای تراشه Snapdragon 855 است، اما Razr از Snapdragon 710 میان رده بهره می‌برد.

اولین نبرد گوشی‌های تاشو از ماه آینده آغاز می‌شود و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاش شدن اطلاعاتی جدید از Galaxy Z flip سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..