تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشر آریترین در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران شرکت نمی کند

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شرکت نکردن نشر آریترین در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران/ کتابی درباره ی اقتصاد مقاومتی منتشر شد

جلال صابری نژاد مدیر مسئول نشر آریترین در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور این انتشاراتی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: قطع به یقین در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت نمی‌کنم. چون میزان کتاب‌های تولید شده‌ انتشاراتی آریترین در سال ۹۸ نسبت به سال قبل کمتر بود و کار‌ انتشار کتاب‌هایی که الان منتشر شده است در یکی دو ماه گذشته انجام شد.  

او افزود: یک مقدار بازار نشر در فصل سرمای امسال در منطقه خوزستان دچار رکود شده است. به غیر از مسائل مربوط به قیمت کاغذ، این کاهش تولید کتاب براساس وضعیت اقتصادی کشور رخ داد. قشر فرهنگی و مولف از طبقه متوسط جامعه است و باید پشتوانه‌ای مالی برای انتشار کتابش داشته باشد از طرف دیگر هنوز  ناشرانی که کتاب منتشر کردند برگشت سرمایه نداشتند و نمی‌توانند برای انتشار کتاب جدید سرمایه گذاری کنند.  

مدیر مسئول انتشارات آریترین با اشاره به کتاب‌های منتشر شده این انتشاراتی در یکی دو ماه اخیر بیان کرد: چند کتاب در زمینه‌های مختلف در انتشارات آریترین منتشر کردیم  که از جمله‌  آن‌ها «پژوهش‌های ایران شناسی» اثر اردشیر سگ وند و «نه مثل هیچ کس» اثر علی بهادر  است. «نه مثل هیچ کس» داستان کوتاه نوجوان درباره‌ خودشناسی و خداشناسی، دوران بلوغ نوجوان‌ها و مسائلی است که نوجوان‌های تازه مسلمان شده با آن مواجه می‌شوند. کتاب «گل‌های وحشی» اثر هرمز کتابی درباره نثر انقلاب و دفاع مقدس است که در انتشارات آریترین منتشر شد.

صابری نژاد ادامه داد: کتاب «امثال و کنایات لری»، اثر عزت الله نیک وندی  با موضوع  فرهنگ اقوام لر و بخشی از سرفصل های اقتصاد مقاومتی اثر علی کاچی با موضوع اقتصادی در انتشارات آریترین منتشر شد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشر آریترین در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران شرکت نمی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..