تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نویسنده مشهور آمریکایی به تلفات حمله موشکی پایگاه عین الاسد

واکنش نویسنده مشهور آمریکایی به تلفات حمله موشکی پایگاه عین الاسد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حمله موشکی نیروهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق ، رسانه‌های آمریکایی و دونالد ترامپ با ترفندهای مختلف سعی می‌کنند آمار بالای تلفات نظامیان پایگاه عین الاسد را مخفی کرده تا شکست مفتضاحانه خود را در مقابل ایران مخفی کنند.

به تازگی شان کینگ، نویسنده آمریکایی در واکنش به خبر زخمی شدن سربازهای ارتش آمریکا با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش دروغ‌های ترامپ را باورنکردنی دانست. این نویسنده مشهور آمریکایی در پست توییتری خود نوشت:
«باورنکردنی!
ترامپ اول گفت هیچ کس در اثر موشک[هایی] که از ایران به پایگاه آمریکا خورد زخمی نشده، بعد گفت بعضی ها "سردرد داشتند".
حالا پنتاگون میگه ۳۴ سرباز آسیب مغزی تروماتیک دارند!»

واکنش نویسنده مشهور آمریکایی به تلفات حمله موشکی پایگاه عین الاسد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نویسنده مشهور آمریکایی به تلفات حمله موشکی پایگاه عین الاسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..