تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره مد و لباس فجر تمدید شد

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره مد و لباس فجر که قبلاً تا هشتم بهمن ماه اعلام شده بود به دلیل استقبال و ترافیک زیاد، تا ۱۲ بهمن ماه تمدید شد.

بر همین اساس علاقه‌مندان به ارسال آثار به جشنواره مد و لباس فجر می‌توانند تا ۱۲ بهمن ماه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند. هنرمندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۷۲۲۳۱۲ داخلی ۱۰۴ تماس بگیرند.

گفتنی است نهمین جشنواره مد و لباس فجر در بخش‌های مختلف رقابتی و غیر رقابتی با موضوع «فر گلستان»، ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره مد و لباس فجر تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..